وزیر خارجه لبنان:

رژیم صهیونیستی از آسمان و زمین به کشور ما حمله می‌کند

جبران باسیل در جریان دیدار با همتای اندونزیایی خود گفت: اسرائیل همچنان حاکمیت دریایی و هوایی لبنان را نقض کرده و از حریم هوایی این کشور برای بمباران سوریه استفاده می‌کند.
کد خبر: ۲۸۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 27February 2018

اسرائیل از آسمان و زمین به کشور ما تجاوز می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان در جریان دیدار با همتای اندونزیایی خود اظهار داشت: اسرائیل همچنان حاکمیت دریایی و هوایی لبنان را نقض کرده و از حریم هوایی این کشور برای بمباران سوریه استفاده می‌کند. ما از مقامات اندونزی می‌خواهیم تا از لبنان در رویارویی با اسرائیل و ترسیم مرز‌های زمینی و دریایی در جنوب کشور حمایت کنند.

وی همچنین خواهان حمایت اندونزی از لبنان در کنفرانس‌های بین‌المللی شد که برای کمک اقتصادی به رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

باسیل در ادامه گفت: ما می‌خواهیم که اندونزی از ارتش لبنان در برابر تروریسم و همچنین بازگرداندن آوارگان به کشورشان حمایت کند. اسرائیل همچنان حاکمیت دریایی و هوایی لبنان را نقض کرده و از حریم هوایی این کشور برای بمباران سوریه استفاده می‌کند.

وزیر خارجه لبنان تاکید کرد: لبنان بر حقوق حاکمیتی‌اش در خصوص میدان نفتی و گازی شماره 9 در آب‌های منطقه‌ای خود و اجرای قوانین بین‌المللی در خصوص حل و فصل هر گونه جدل در زمینه مالکیت این میدان نفتی تاکید دارد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار