حجت‌الاسلام تویسرکانی:

ولایتمدارها باید تنها به رهبر معظم انقلاب نگاه کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما باید اندیشه خود را در جامعه تنها از مقام معظم رهبری بگیریم، گفت: ولایتمدارها باید تنها به رهبر معظم انقلاب نگاه کنند.
کد خبر: ۲۸۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ - 27February 2018

ولایتمدارها باید تنها به رهبر معظم انقلاب نگاه کنندبه گزارش دفاع پرس از گرگان، حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی ظهر امروز در مراسم  گرامیداشت هفتمین روز تدفین شهدای گمنام  دانشگاه آزاد اسلامی که به همت هیئت رزمندگان اسلام شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار داشت: اگر به دنبال این هستیم که در جامعه کاری انجام دهیم شرط نخست آن، این است که خود اهل معنویت، شب‌زنده‌داری، نماز شب و سحرخیزی باشیم.

وی با بیان اینکه نسل نخست انقلاب و شهدای دوران دفاع مقدس که هیمنه شاه و استکبار را شکستند اهل نماز شب بودند، گفت: انسان در سحر قدرت و انرژی می‌گیرد و کسی که بین‌الطلوعین ندارد برای خود و جامعه فایده‌ای نخواهد داشت و در هدایت دیگران دستش خالی است.

حجت‌الاسلام تویسرکانی ابراز داشت: گاهی برخی افراد سخنان و قضاوت‌هایی در مورد کشور دارند که در آن یأس، ناامیدی و غم وجود دارد و چشم‌انداز روشنی ندارد که این تحلیل ناشی از عدم نور در قلب آن‌ها است.

وی گفت: همیشه و در همه کشورها مشکل وجود داشته و چالش بین حق و باطل تا روز قیامت ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به تلاوت و تدبر در قرآن کریم تأکید کرد و افزود: قرآن کریم به انسان خط‌کش تحلیل صحیح می‌دهد.

وی با بیان اینکه کسی که در ارتباط با مردم روحیه خدمت گذاری ندارد در ارتباط با خداوند مشکل دارد، اظهار داشت: کسی که ارتباط نزدیک با خداوند دارد این ارتباط در جامعه با خدمت و نوکری به مردم بروز و ظهور پیدا می‌کند، در واقع ارتباط با خدا و مردم دو روی یک سکه است هر کسی رابطه عاشقانه‌تری با خداوند داشته باشد نوکری بیشتری برای مردم می‌کند و مقابل آن‌ها تکبر ندارد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه مرکز اقتدار و قدرت ما باطن و قلب ما است، اذعان داشت: درصورتی‌که باطن ما رها شود هر چقدر به‌ظاهر رسیدگی شود نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

وی بیان اینکه مشکل امروز جامعه ایمانی و مذهبی ما این است که خود را رها کرده‌اند، گفت: متأسفانه قبح برخی گناهان مانند غیبت در نزد برخی افراد شکسته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما باید اندیشه خود را در جامعه تنها از مقام معظم رهبری بگیریم، تصریح کرد: ولایتمدارها باید تنها به رهبر معظم انقلاب نگاه کنند.

وی با بیان اینکه ما با کسانی که از ولایت اطاعت نکنند کاری نداریم، یادآور شد: امام راحل فرمودند مخالف ولی‌فقیه طاغوت است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حرف نخست امام خمینی (‌ره) ‌و رهبر انقلاب اسلامی تقوا است، تأکید کرد: اگر تقوا داشته باشیم در کشور هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه امروز در فضای مجازی شاهد ارتکاب گناه هستیم، تصریح کرد: ‌تقوا عامل پیروزی انقلاب اسلامی و شکست آمریکا بوده و ما با تقوا کشور را به این جایگاه رسیدیم و در ادامه نیز تقوا وسیله رسیدن جمهوری اسلامی به آرمان‌ها و اهداف ما خواهد بود.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه باید در ارتباط با نامحرم و استفاده از بیت‌المال توجه کرد، گفت:‌ انقلاب اسلامی با تقوا به اهداف خود می‌رسد و امروز اهل تقوا زیاد است و معنویت در جامعه موج می‌زند و پیروزی‌های جبهه مقاومت آثار تقوای رزمندگان اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: باید با تقوای بیشتر استقامت بیشتری کنیم و در مسیر شهدا کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها