حجت‌الاسلام سروستانی:

تقویت بنیه دینی و مذهبی در اولویت برنامه نیروهای مسلح قرار دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به توانمندی بالای نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با ترفندها گفت: تقویت بنیه دینی و مذهبی در اولویت نیروهای مسلح قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ - 27February 2018

تقویت بنیه دینی و مذهبی در اولویت برنامه نیروهای مسلح قرار داردبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در نشست با فرمانده و کارکنان پایگاه دریابانی بوشهر بر لزوم افزایش هوشیاری و تدبیر همه اقشار مختلف جامعه به‌ویژه مرزبانان در رویارویی با نقشه‌ها و طراحی‌های دشمنان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

وی با اشاره به جنگ نیابتی دشمنان در منطقه اظهار داشت: دشمنان اسلام و استکبار جهانی پس از ناکامی در جنگ و رویارویی مستقیم با نظام اسلامی، امروز با راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه سعی در مبارزه با اقتدار جمهوری اسلامی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به توانمندی بالای نیروهای نظامی و انتظامی در مقابله با ترفندها گفت: تقویت بنیه دینی و مذهبی در اولویت نیروهای مسلح قرار دارد.

سروستانی با بیان اینکه اقتدار و توانمندی با توکل برخدا محقق می‌شود تصریح کرد: توجه به بنیه ایمانی از اولویت‌های هر فرد مسلمان است که در این راستا به حمدالله این مهم در نیروهای مرزبانی و دریابانی به خوبی مشهود است.

وی با بیان حدیثی از پیامبر اسلام (ص) راستگویی، امانتداری، اخلاق نیکو و روزی حلال را به‌عنوان چهار وسیله دفاعی انسان در برابر نفس عنوان کرد.

معاون فرهنگی ، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز نقش پایگاه دریابانی را در افزایش اقتدار و توان دفاعی نظام مقدس اسلامی مهم ارزیابی کرد و گفت: مرزبانان و دریابانان نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های مقابله با دشمنان و متخلفان دارند.

حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی‌نیا بر آمادگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برای همکاری در تدوین و اجرای برنامه‌ها با فرماندهی دریابانی استان بوشهر اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها