همراه با شهدا؛

زندگی‌نامه شهید اسماعیل اسم‌زاده

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید اسماعیل اسم‌زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
کد خبر: ۲۸۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ - 27February 2018

زندگی نامه شهید اسماعیل اسم زادهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید اسماعیل اسم زاده یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید.

از تحصیل محروم ماند و بعد از چند سال به همراه خانواده شان به نقده نقل مكان كرده و در اداره راه مشغول كار شد. شهید متأهل و دارای چهار فرزند بود.

شهید بعد از چند سال كار در آن اداره، با عشقی كه به امام و انقلاب داشت از اداره راه تسویه حساب نمود و به عنوان بسیجی در بسیج سپاه مشغول خدمت شد كه هم دین خود را به امام و انقلاب ادا كند و هم راه راستین برادر شهیدش را ادامه دهد كه سرانجام با این هدف مقدس در تاریخ 1369/7/6 در درگیری با ضدانقلاب در روستای شاوله دل، دار فانی را وداع گفت و به فوز عظیم شهادت نائل آمد و به دیدار حق شتافت. پیكر پاكش در گلزار شهدای نقده به خاك سپرده شد.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار