استاد حوزه و دانشگاه لبنان:

امروز عشق به ولی امر مسلمین جهانی شده است

عضو ارشد تجمع هیئت علمای مسلمین لبنان گفت: امروز عشق به ولی امر مسلمین جهانی شده است.
کد خبر: ۲۸۱۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ - 27February 2018

امروز عشق به ولی امر مسلمین، جهانی شده استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شیخ حمد فائز در خصوص اهمیت وحدت اسلامی در برهه ی کنونی اظهار داشت: اگر ما از تصنیف اسلامی به مذاهب مختلف دست بکشیم، به پیروزی خواهیم رسید، آنچه که از صحبت‌های علمای مقاومت برداشت می‌شود آن است که همه این بزرگان اهل سنت و شیعه که از مؤسسین تجمع علمای مقاومت هستند، آنها با این تفکر یعنی ذوب شدن در اسلام را داشته‌اند و توانسته‌اند به پیروزی‌های به مراتب بیشتری دست پیدا کنند.

وی تصریح کرد: اسلام واحد است و اختلافاتی که وجود دارد نباید مانع پیشرفت ما مسلمانان شود، همانطوری که می‌دانید اختلاف‌هایی هم در بین علمای شیعی و سنی است و این دلیل نمی‌شود که دست از وحدت برداریم.

عضو ارشد تجمع هیئت علمای مسلمین لبنان بیان کرد: قدس واحد است و متعلق به همه مسلمین است و همه ما باید برای آزادسازی قدس تلاش کنیم و اگر قدس آزاد شود و همه ما در آنجا در یک صف نماز بخوانیم هیچ اختلافی در جهان باقی نخواهد ماند.

استاد حوزه و دانشگاه لبنان در ادامه تبیین کرد: امروز افتخار مردم شیعه و سنی لبنان و بلکه کل امت اسلامی این است که رهبری همچون حضرت امام خامنه‌ای را دارند و امروز شیعه و سنی با جان و دل از ولی امر مسلمین تبعیت و حمایت می‌کند، ما اگر از امام خامنه‌ای حمایت می‌کنیم به خاطر شیعی بودن ایشان نیست، قبل از انقلاب اسلامی و در دوره رژیم پهلوی شیعه بود، چرا تمامی مسلمانان از ایشان حمایت و تبعیت نمی‌کردند.

شیخ محمد در پایان اضافه کرد: امروز اگر مسلمانان از امام خامنه‌ای حمایت می‌کنند به خاطر این است که آن حضرت از حقوق تمامی مستضعفان و ستمدیدگان در جهان حمایت می‌کنند و به نمایندگی از اسلام، پیگیر و مدافع سرسخت حقوق مسلمین جهان در مقابل دشمنان قرآن و رسول‌الله (ص) هستند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار