مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا خبر داد؛

برگزاری 60 یادواره شهدای ورزشکار در مازندران

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در 3 سال اخیر 60 یادواره شهدای ورزشکار در این استان برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار یکی از برنامه‌های اولویت‌دار در ورزش شهرستان‌های محسوب می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ - 28February 2018

برگزاری 60 یادواره شهدای ورزشکار در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از مازندران، «سید جواد حسینیان» مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای ورزشکار کوچک‌ترین کار ممکن برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است و برگزاری این یادواره‌ها جوانان را با روحیات این شهدا آشنا می‌کند.

وی برگزاری مراسم تجلیل از برگزارکنندگان این همایش را کار ارزشمند در عرصه فرهنگ و ورزش برشمرد و اضافه کرد: عوامل اجرایی یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران کاملا از بدنه ورزش شهرستان بابلسر تشکیل شده بودند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران افزود: در 3 سال اخیر 60 یادواره شهدای ورزشکار در استان برگزار شد و برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار یکی از برنامه‌های اولویت‌دار در ورزش شهرستان‌ها محسوب می‌شود و توجه جدی مسئولان به این موضوع جای قدردانی دارد.

حسینیان با بیان اینکه همانطور که مازندران در عرصه مدال‌آوری در راس قرار دارد در عرصه فرهنگی هم زبانزد است و نباید به این مقدار اکتفا کرد و بیشتر از این باید به آن پرداخته شود، گفت: بدنه ورزش استان مازندران با ارزش‌های انقلاب و با ولایت عجین شده که می‌توان نشان بارز آن را از برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار و اهدای مدال‌های المپیکی، جهانی و آسیایی از سوی قهرمانان به خانواده‌های معظم شهدا مشاهده کرد.

در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران برگزاری دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران از سوی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران و مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار