دیدار فرمانده تیپ مردم پایه سپاه «نینوا» با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان + تصاویر

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه «نینوا» استان گلستان، امروز (چهارشنبه) با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۸۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ - 28February 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان ، سردار «علی ملک شاهکویی» فرمانده تیپ مردم پایه سپاه «نینوا» استان گلستان، با «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، در محل این اداره‌کل دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان + تصاویر

در این جلسه، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، اظهار داشت: توفیق خدمت برای شهدا و ایثارگران و جانبازان یک هدیه الهی است که نصیب ما شده و مطمئناً شهدای عزیز شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار ما خواهند بود.

وی افزود: در این راستا تلاش داریم که از همه عزیزان و ظرفیت‌های استان بهره‌گیری کنیم تا طبق تدابیر مقام معظم رهبری، دفاع مقدس را از تحریف و فراموشی دور کنیم و نسل‌های فعلی و آینده را با انجام فعالیت‌های فرهنگی، ادبی، هنری و تبلیغی با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم.

جمشیدی گفت: برای تحقق اهداف پیش رو، نیاز به همت و هم‌افزایی همه عزیزان خاصه فرماندهان نظامی و انتظامی استان داریم تا به یاری آنان، این مجموعه در انجام مأموریت‌های خود موفق باشد.

وی افزود: یکی از مواردی که بنده پیگیر آن هستم، بهره‌گیری از ظرفیت موجود در ستاد کنگره شهدای استان است که می‌بایست این همکاری و تعامل به‌خصوص در مقوله جمع‌آوری آثار و اسناد تقویت شود تا در مراحل بعدی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان در معرض دید عموم و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

در ادامه این دیدار فرمانده تیپ مردم پایه سپاه «نینوا» استان گلستان نیز با اشاره به ضرورت تدوین نقش لشکر 25 کربلا، در دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش استان گلستان در جنگ با تمام کارهایی که انجام شده عقب ماندگی زیادی دارد و استاندار بایستی برای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برنامه ویژه‌ای باز کند.

وی افزود: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان عقب ماندگی دارد و نیاز است که همگی روی ادامه و تسریع ساخت این مرکز تلاش کنند و در این راستا نقش استاندار حائز اهمیت است و روند پیشرفت کار به استاندار گزارش شود تا نظارت مستقیم بر روند پیشبرد کار داشته باشد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه «نینوا» استان گلستان در خصوص جمع‌آوری آثار و اسناد شهدا و ایثارگران، گفت: برگزاری یادواره و بزرگداشت شهدا به تنهایی ملاک و معیار نیست، لذا باید در مقوله تاریخ شفاهی رزمندگان ورود پیدا کنیم و قطعاً هر سندی که جمع‌آوری و تدوین می‌شود سرمایه‌ای عظیم برای آیندگان است.  

وی خاطرنشان کرد: همه ما سرباز ولایت هستیم و در یک جبهه و برای یک هدف می‌جنگیم. همه ژما پشت سر شما هستیم تا به اهداف عالیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس دست بیابید و آمادگی کامل برای احیای آثار دفاع مقدس و همکاری صمیمانه با این اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان داریم و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

دیدار فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار