سردار توکلی:

به سربازان بدون مهارت آموزش داده می‌شود/ عمق بخشی به مهارت افراد کاردان

رییس اداره سرباز ستاد فرماندهی سپاه با بیان اینکه به سربازان بدون مهارت آموزش داده می‌شود گفت: همچنین با ارائه آموزش‌های تکملیلی به مهارت افراد کاردان افزوده می‌افزاییم.
کد خبر: ۲۸۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱ - 28February 2018

به افراد بدون مهارت آموزش داده می‌شود/ عمق بخشی به مهارت افراد کاردانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سید «رضا توکلی» رییس اداره سرباز ستاد فرماندهی سپاه پاسداران در حاشیه برگزاری آزمون ادواری نیروهای وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این آزمون دوره سوم خود را می‌گذراند، اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه مهارت آموزی در ستاد کل نیروهای مسلح خوشبختانه بحث مهارت آموزی در بین سربازان پیشرفت زیادی پیدا کرده و ما امیدواریم سربازان پس از پایان خدمت در یک شاخه مهارت کسب کرده باشند و در ادامه بتوانند از آن در بازار کار استفاده کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه سربازان به دو گروه با مهارت و فاقد مهارت تقسیم می‌شوند، گفت: سربازانی که فاقد مهارت هستند در طول خدمت در یکی از شاخه‌هایی که علاقه‌مند هستند آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

سردار توکلی گفت: کسانی که با مهارت وارد خدمت سربازی می‌شوند آموزش‌های تکمیلی را فرا خواهند گرفت.

رییس اداره سرباز ستاد فرماندهی سپاه پاسداران افزود: کسانی که آموزش‌ها را فرا گرفتند پس از اینکه در آزمون کتبی قبول می‌شوند در مرحله بعد باید آزمون عملی داده و‌ پس از آن گواهی برای آن‌ها صادر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۴ هزار نفر در این دوره‌ها شرکت کردند، اظهار داشت: از این تعداد ۱۲ هزار نفر فاقد آموزش بودند و مابقی هم در یک شاخه مهارت داشتند که به‌ مهارت آنها عمق بخشی داده شد.

سردار توکلی در ادامه با اشاره به برنامه سپاه پاسداران در سال آینده، افزایش دو برابری آموزش برای سربازان است، گفت: ما در سال آینده این برنامه را در سه گام انجام خواهیم داد، گام اول قبل خدمت و استفاده از توان بسیج برای آموزش به مشمولان خدمت، گام دوم آموزش های ضمن خدمت و گام سوم هم آموزش‌های ادواری است.

رییس اداره سرباز ستاد فرماندهی سپاه با بیان اینکه بعضی از آموزش‌ها توسط فنی و حرفه‌ای انجام نمی‌شود، افزود: سپاه امادگی اجرای دوره‌های آموزشی برای سال آینده را اعلام کرده و برنامه‌ریزی‌های آن انجام شده است.

بنابراین گزارش، آزمون ادواری نیروهای وظیفه سپاه پاسدارن امروز به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار