مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

دبیرخانه دائمی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در تبریز ایجاد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: در نظر داریم دبیرخانه دائمی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس را در تبریز راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۲۸۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ - 28February 2018

دبیرخانه دائم جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در تبریز ایجاد خواهد شدسرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری اختتامیه ششمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: رهبر انقلاب بارها جنگ تحمیلی را به عنوان گنج شمارده‌‌اند که باید برای کشف این گنج از تمام توان خود استفاده کنیم و یکی از ابزارهای شناخت معنویات و ثمرات دفاع مقدس استفاده از زبان هنر است.

وی افزود: زبان هنر شاخه‌های فراوانی دارد اما حوزه شعر و ادبیات یکی از اصلی‌ترین و اثرگذار ترین قسمت های هنری است که می‌توان مفاهیم غنی دفاع مقدس را با آن بیان و تبیین کرد.

سردار جعفری عنوان کرد: در این راستا جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با دریافت بیش از 340 اثر از 150 شاعر در سطح استان آذربایجان شرقی توانسته است گامی مهم در تبیین فرهنگ دفاع مقدس بردارد که به حمدالله شاهد برگزاری اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در روز چهارشنبه 9 اسفندماه خواهیم بود.

جعفری افزود: پس از برگزاری مراسم اختتامیه ششمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس، درنظر داریم دبیرخانه دائمی جشنواره شعر دفاع مقدس را راه‌اندازی کنیم تا با استفاده از پتانسیل شعرای مطرح استان بتوانیم در رشد و شکوفایی فرهنگ مقاومت در استان نقش ایفا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها