سردار قنبری خبر داد؛

کشف بیش از 2 هزار کیلو موادمخدر از سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 قاچاقچی سابقه‌دار در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف 2 تُن و 178 کیلوگرم موادمخدر در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ - 28February 2018

کشف 2 تُن و 178 کیلو موادمخدر در درگیری با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری»  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران قرارگاه عملیاتی عمار با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ادامه اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح به منظور جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودرو‌های تیزرو در محور‌های فرعی شهرستان خاش به سراوان با خبر شدند.

وی افزود: عصر روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس محل تردد خودرو‌های متعلق به این باند را شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند؛ در این عملیات تکاوران پلیس ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو پژو، کشف 2 قبضه سلاح کلاش، 3 قاچاقچی را به همراه 971 کیلوگرم تریاک و 263 کیلوگرم حشیش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری مسلحانه دیگری توسط ماموران انتظامی شهرستان زاهدان، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح موادمخدر، خودرو تویوتا متعلق به این باند در منطقه «چشمه زیارت» زاهدان توسط پلیس شناسایی شد.

سردار قنبری افزود: اعضای این باند مسلح که تصور نمی‌کردند توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی شوند پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی و تکاوران پلیس، با آن‌ها درگیر شدند، ولی به خاطر آتش پرحجم ماموران، خودرو حامل مواد را رها و با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از صحنه درگیری متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری قاچاقچیان، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو سوداگران، 920 کیلوگرم تریاک، 20 کیلوگرم حشیش و 4 کیلوگرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آن‌ها خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان موادمخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها