تمهیدات ترافیکی دربی ۸۶

جانشین پلیس راهور پایتخت گفت: مأموران پلیس راهور فاتب از صبح فردا تا پایان بازی دربی ۸۶ و تخلیه استادیوم آزادی در آماده‌باش کامل خواهند بود و تمامی مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی و بزرگراه تهران ـ کرج را پوشش ترافیکی خواهند داد.
کد خبر: ۲۸۱۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ - 28February 2018

تمهیدات پلیس راهور برای دربی 86/ آماده‌باش کامل مأموران برای تسهیل در تردد و مدیریت ترافیکبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «حسن عابدی» جانشین پلیس راهور پایتخت با اعلام تمهیدات ترافیکی پلیس برای شهرآورد تهران اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس و مصادف شدن این دیدار با روز پنج‌شنبه و بار خروجی شهر تهران در بعدازظهر فردا، احتمالاً شاهد تلفیق بار ترافیک خروجی در غرب تهران با بار ترافیک تماشاگران به استادیوم آزادی هستیم.

جانشین پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزگر از صبح فردا آماده‌باش خواهند بود و تمام مسیرهای منتهی به استادیوم آزادی و بزرگراه تهران ـ کرج را تحت پوشش ترافیکی قرار خواهند داد.

سرهنگ عابدی با اعلام این مطلب که احتمالاً محدودیت‌های مقطعی در برخی معابر اعمال خواهد شد، گفت: با توجه به ظرفیت محدود پارکینگ‌های استادیوم آزادی از تماشاگرانی که قصد دارند دیدار این دو تیم پرطرفدار را تماشا کنند، تقاضامندیم حتی‌المقدور از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با اشاره به این مطلب که توقف هرگونه وسیله نقلیه در رینگ اصلی حاشیه استادیوم آزادی ممنوع است، اظهار داشت:‌مأموران پلیس در صورت مواجهه با چنین مواردی، خودروهای پارک شده را به پارکینگ منتقل خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور پایتخت خطاب به موتورسواران نیز اعلام کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی را حتماً رعایت کنند؛ مأموران پلیس راهور، تخلفات موتورسواران را نیز رصد خواهند کرد.

این مقام ارشد پلیس راهور پایتخت خاطرنشان کرد: مأموران پلیس تا پایان تخلیه استادیوم آزادی از تماشاگران در معابر حاشیه استادیوم آزادی حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار