امیر مولایی:

تخلیه آب از چادر‌ها و کانکس‌های زلزله‌زدگان توسط نیرو‌های ارتش/ استقرار یک تیم بالگردی در پادگان ابوذر برای مواقع ضروری

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: یگان‌های نیروی زمینی ارتش که در پادگان ابوذر مستقر هستند، در طول یک هفته گذشته و همچنین دیشب (سه شنبه) با تجهیزات مخصوص تخلیه آب در سطح شهرستان سرپل‌ذهاب حاضر شده و اقدام به تخلیه آب از چادرها، کانکس‌ها و همچنین معابر اصلی شهر کردند.
کد خبر: ۲۸۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ - 28February 2018

تخلیه آب از چادر‌ها و کانکس‌های زلزله‌زدگان توسط نیرو‌های ارتش/ استقرار یک تیم بالگردی در پادگان ابوذر برای مواقع ضروریبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، امیر «جواد مولایی» در گفت‌وگویی با اشاره به تلاش‌های نیرو‌های ارتش برای تخلیه آب از چادر‌ها و کانکس‌های مردم زلزله‌زده در شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار کرد: یگان‌های نیروی زمینی ارتش که در پادگان ابوذر مستقر هستند، در طول یک هفته گذشته و همچنین دیشب (سه شنبه) با تجهیزات مخصوص تخلیه آب در سطح شهرستان سرپل‌ذهاب حاضر شده و اقدام به تخلیه آب از چادرها، کانکس‌ها و همچنین معابر اصلی شهر کردند.

وی افزود: زمین‌های شهر سرپل ذهاب اکثرا هموار است و به همین دلیل شاهد هستیم که در برخی مناطق آب جمع شده و خسارت به بار می‌آورد.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش همچنین با بیان اینکه بالگرد‌های هوانیروز معمولا زمانی وارد عمل می‌شوند که وضعیت اضطراری پیش آمده باشد، گفت: هم اکنون ما در پادگان ابوذر یک تیم بالگردی را مستقر کرده‌ایم تا در هنگام نیاز و مواقع ضروری، فورا ماموریت خود را انجام دهد.

امیر مولایی در پایان با بیان اینکه نیروهای ارتش همچنان کمک‌های مردم خیّر کشور را میان زلزله‌زدگان توزیع می‌کنند، گفت: حمام‌های صحرایی ارتش که در ماه گذشته با تعداد ۱۲ عدد در خدمت مردم سرپل‌ذهاب و در نواحی مختلف این شهرستان بکارگیری شده بود هم‌اکنون به ۱۴ مورد افزایش پیدا کرده است.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار