تشکیل گروه مقاومت مردمی در الرقه سوریه برای مقابله با آمریکا

ساکنان شهر الرقه در سوریه گروه مقاومت مردمی برای مقابله با اشغالگری آمریکا تشکیل دادند.
کد خبر: ۲۸۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 28February 2018

تشکیل گروه مقاومت مردمی در الرقه سوریه برای مقابله با آمریکابه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شماری از ساکنان شهر الرقه روز چهارشنبه در پیامی ویدیویی از تشکیل گروه مقاومت مردمی برضد اشغالگران آمریکایی خبر دادند.

ساکنان الرقه در این پیام ویدیویی که پرچم سوریه نیز به چشم می خورد، تاکید کردند که به دشمن آمریکایی اجازه نمی دهند بر ذره ای از خاک سوریه مسلط شود.

آن ها افزودند: آمریکا تروریست ها را از سراسر دنیا جمع کرده تا ابزار اقدامات زشت آنان در سوریه باشند.

ساکنان الرقه ادامه دادند: تروریست های مورد حمایت آمریکا شهر الرقه را ویران کرده و ساکنان بیگناه آن را با جدیدترین سلاح های کشنده و شیمیایی قتل عام کرده است.

آن ها از دیگر ساکنان شهر الرقه خواستند با هر وسیله ای، مقاومت مردمی را برای مقابله با اشغالگران آمریکایی یاری کنند.
مقاومت مردمی الرقه از ساکنان این شهر خواست با اشغالگران همکاری نکنند و با اعتراض، تظاهرات و اعتصاب در مقابل تجاوزگران بایستند و با هر اقدامی برای تجزیه کشور مقابله کنند.

آن ها بر ضرورت حفظ تمامیت ارضی، یکپارچگی و وحدت ملت، سرزمین و رهبری سوریه تاکید کردند.

این بیانیه با شعارهای مرگ بر آمریکا پایان یافت.

آمریکا و چند کشور محدود هم پیمان آن، از ماه اوت 2014 به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش، خارج از چارچوب سازمان ملل و بدون هماهنگی با دولت سوریه ائتلافی موسوم به بین المللی تشکیل داده است.

این ائتلاف تاکنون بسیاری از شهروندان بیگناه سوری را در استان های الرقه، دیرالزور و حلب به خاک و خون کشیده است و بسیاری از زیربناهای این کشور را تخریب کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها