اجلاسیه شهید «سید محمدسعید جعفری» در کرمانشاه برگزار می‌شود

دبیر اجرایی اجلاسیه شهید «سید محمدسعید جعفری» از برگزاری این اجلاسیه به مدت ۲ روز با حضور فعالان فرهنگی استان کرمانشاه در شهرستان «صحنه» خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ - 01March 2018

اجلاسیه به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «محمد عباسی» دبیر اجلاسیه شهید «سید محمدسعید جعفری» در جمع اصحاب رسانه، از برگزاری مراسم اجلاسیه ۲ روزه این شهید والامقام در قالب گردهمایی فعالان فرهنگی استان کرمانشاه در شهرستان «صحنه» خبر داد.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: بنابر تأکیدات مقام معظم رهبری به ورود مجموعه‌های مردمی برای حل مشکلات این حوزه، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و... در استان کرمانشاه تصمیم به برگزاری اجلاسیه شهید «سید محمدسعید جعفری» با محوریت بررسی این معضلات اجتماعی اتخاذ شده است.

عباسی با اشاره به حضور حدود ۴۵۰ نفر از فعالان فرهنگی استان کرمانشاه برای شرکت در این اجلاسیه، از پیش‌بینی استقبال بیش از ۳۰۰ نفر از مدعوین و علاقه‌مندان در این مراسم معنوی خبر داد.

وی به زمان برگزاری این اجلاسیه از صبح روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه امسال در محل اردوگاه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه اشاره و بیان کرد: این مراسم تا اذان مغرب روز جمعه ۱۱ اسفندماه با حضور طلاب، مسؤولان فرهنگی و استانی، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و جمعی از مردم متدین و انقلابی این دیار ادامه دارد.

دبیر اجلاسیه شهید «سید محمدسعید جعفری» با اشاره به مشارکت مسئولان لشکری و کشوری در این اجلاسیه، تصریح کرد: کارگاه‌هایی با حضور اساتید کشوری با محوریت بررسی مسائل و مشکلات اجتماعی، تحلیل و بررسی موضوعات روز کشور و... در حاشیه این مراسم برگزار می‌شود.

وی به برگزاری مراسم تجلیل از ایده‌آفرینان و برگزیدگان جشنواره ایده‌آفرینی «افق» همزمان با اختتامیه این در عصر روز جمعه با حضور چهره‌های فرهنگی برجسته کشوری و استانی اشاره کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: برگزاری اجلاسیه شهید «سید محمدسعید جعفری» با مساعدت مسئولان کشوری و از سوی متولیان و عوامل اجرایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در کرمانشاه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار