ناگفته‌هایی از زندگی سلحشور امشب از شبکه چهار

همزمان با سالروز وفات فرج‌الله سلحشور پخش برنامه «راوی حقیقت» که روز گذشته از شبکه‌های سیما پخش شد امشب از شبکه چهار پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲ - 28February 2018

ناگفته‌هایی از زندگی سلحشور امشب از شبکه چهاربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، همزمان با سالروز وفات فرج‌الله سلحشور پخش برنامه «راوی حقیقت» که روز گذشته از شبکه‌های سیما پخش شد امشب از شبکه چهار پخش می‌شود.

محمد هوشیاری تهیه کننده و کارگردان این برنامه در این‌ باره اظهار داشت: با توجه به سالروز وفات فرج الله سلحشور این برنامه که روز گذشته از شبکه سه سیما پخش شد قرار است بعد از آن شبکه های دیگر سیما نیز پخش شود، امشب ساعت ٢١،٥٠ از شبکه چهار سیما پخش، و تکرار آن فردا پنج شنبه ساعت ١٠ صبح از همان شبکه به نمایش گذاشته خواهد شد.

این برنامه به بیان تأثیر و بازتاب فیلم و سریال‌های تاریخی، دینی و قرآنی در ابعاد گوناگون بر جامعه، خانواده و کشورهای مخاطب با حضور شخصیت‌های برجسته در حوزه‌های مختلف و بین الملل
می‌پردازد.

هوشیاری افزود: با توجه به سالگرد سلحشور به عنوان فیلمسازی متعهد، موفق و تأثیرگذار در عرصه آثار تاریخی مذهبی و قرآنی، در این برنامه با گذری به مقاطع مختلف زندگی این هنرمند فقید می پردازیم. 

تهیه کننده «به رنگ آفتاب» در ادامه گفت: با توجه به زمان برنامه که در یک قسمت تدوین شده متأسفانه برخی از کارشناسان و میهمانان فرهیخته و همچنین آیتم‌های جذاب که با مشکلات فراوان آنها را در فواصل مختلف جهت سالروز وفات ایشان ضبط کرده بودیم را حذف نمودیم، زیرا قرار بود راوی حقیقت در سه قسمت آماده سازی شود.

محمد هوشیاری در رابطه با مجموعه ٣٠ قسمتی «کریدور» که تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد گفت: بیش از یک سال است به همراه گروه تحقیق و نگارش با برگزاری جلسات با ارگان‌های دولتی ذی ربط همزمان در حال پیش تولید و در حال برنامه ریزی و نگارش قسمت‌های برنامه و همچنین روند امور اداری این پروژه هستیم، « کریدور» مجموعه ای جذاب است که با موضوع معضلات مبتلا به جامعه در سال آینده از تلویزیون پخش خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار