امیر نصیربیگی:

مجموعه داستان‌های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس منتشر می‌شود

مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح از انتشار مجموعه داستان‌های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس با عنوان «در پی عشق دویدن» خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ - 01March 2018

مجموعه داستان‌های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس منتشر می‌شودبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «امیر نصیربیگی» مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح از انتشار مجموعه داستان‌های دراماتیک تئاتر دفاع مقدس خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رسالت گروه هنرهای نمایشی روایت فتح در تأمین و تدارک منابع و محتوای حوزه تخصصی و لزوم بهره‌برداری از آثار مکتوب، داستانی و ادبیات شفاهی ماندگار در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ارائه اسلوبی مدون و علمی جهت استفاده مؤثر نمایشنامه نویسان خلاق و متعهد از منابع داستان‌های دراماتیک، بر آن شدیم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با بهره‌گیری از اساتید و نویسندگان جوان، مجموعه داستان‌های دراماتیک تئاتر دفاع مقدس را با عنوان «در پی عشق دویدن» تهیه و تدوین کنیم.

نصیربیگی افزود: این کتاب در شش فصل شامل بیش از 40 داستان دراماتیک و شش نمایشنامه بر اساس داستان‌های مذکور به رشته تحریر در آمده است.

وی در ادامه گفت: این مجموعه با همراهی نویسندگانی چون آقایان سعید تشکری، عبدالرضا فرید زاده، محمدرضا آریانفر، سیروس همتی، خانم ندا ثابتی و با هدایت و سرپرستی دکتر نصرالله قادری پدید آمده است که امیدواریم این اثر ارزشمند مورد توجه و قبول جامعه فرهیخته و هنرمندان تئاتر کشور قرار گرفته و بستری برای خلق آثار متون نمایشی ماندگار خصوصا برای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت باشد.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت خاطر نشان کرد: این اثر پس از مراسم رونمایی در اوائل سال آینده توسط انتشارات ساقی منتشر و در نمایشگاه کتاب سال 1397 در دسترس عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار