مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان تأکید کرد؛

لزوم تسریع در روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان

سرهنگ «مسعود جمشیدی» گفت: تدوین دانش‌نامه و ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، از مهم‌ترین اهداف اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان است و از پیشکسوتان می‌خواهیم تا کمک کنند که هرچه سریع‌تر مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ساخته شود.
کد خبر: ۲۸۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ - 01March 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان گلستان، با حضور جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واقع در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد.

مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان گلستان تشکیل شد

در این جلسه، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، ضمن خیرمقدم، گزارشی از اهداف و برنامه‌های آینده این اداره‌کل را به اطلاع اعضاء مجمع رساند و اظهار داشت: برنامه‌ها و اهداف ما در سه حوزه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشخص شده است.

وی افزود: سر و سامان دادن به کار‌های داخلی اداره‌کل در خصوص نظم و انضباط و شناساندن کارکنان در سازمان‌ها و ساماندهی آن‌ها و ایجاد روحیه و انگیزه برای کارکنان، از اهداف کوتاه مدت ما است.

سرهنگ جمشیدی به اهداف میان مدت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اشاره کرد و گفت: ایجاد بستر‌های مناسب برای گردشگران در یادمان شهدا، برگزاری جلسات مختلف با شهرداری و سپاه در خصوص انجام کار‌های فرهنگی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انجام امورات تخصصی، انجام کار‌های ستادی، ادبیات و انتشارات، روحانیت، پیشکسوتان، جمع آوری اسناد و مدارک، چاپ کتاب، آموزش درس آشنایی با دفاع مقدس از اهداف میان مدت این اداره‌کل است.

وی در خصوص اهداف بلند مدت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان بیان داشت: تدوین دانش‌نامه و ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس، از مهم‌ترین اهداف ما است و از پیشکسوتان می‌خواهیم تا کمک کنند که هرچه سریع‌تر مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان ساخته شود.

در ادامه این جلسه، هریک از پیشکسوتان نظرات خود را مطرح و قول همکاری خوبی در بهتر انجام شدن مأموریت‌های اداره‌کل ارائه کردند.

همچنین مقرر شد که مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان، به صورت مؤثر هر ماه برگزار شود.

مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان گلستان تشکیل شد

مجمع پیشکسوتان دفاع مقدس استان گلستان تشکیل شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار