سردار جوانی:

آمریکا نمی‌تواند نُجَباء را وادار به عقب‌نشینی کند

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تلاش واشنگتن برای تغییر دادن روند تحولات منطقه، گفت: آمریکایی‌ها از طریق متهم‌سازی مجموعه‌هایی همچون نُجَباء به تروریسم، نامشان را در فهرست تحریم‌ها قرار می‌دهند تا محور مقاومت را وادار به عقب‌نشینی کنند.
کد خبر: ۲۸۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ - 01March 2018

آمریکا نمی‌تواند نُجَباء را وادار به عقب‌نشینی کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار جوانی مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نگرانی واشنگتن در پی شکل‌گیری مقاومت در منطقه راهبردی غرب آسیا، اظهار کرد: آمریکایی‌ها راه سلطه بر جهان را کنترل خاورمیانه و غرب آسیا می‌دانند و اکنون با توجه به بیداری ملت‌ها و ظهور جریان مقاومت ــ که مخالف حضور و دخالت بیگانگان است ــ فهمیده‌اند که در این منطقه آینده‌ای ندارند.

وی با اشاره به بحران‌آفرینی آمریکا در سطح منطقه از طریق خلق گروهک‌های تروریستی مانند داعش، تحریم مقاومت اسلامی نُجَباء را نشانه تلاش واشنگتن برای تغییر دادن روند تحولات منطقه دانست و گفت: آن‌ها سعی می‌کنند در درون محور مقاومت، مجموعه‌های مردمی را تحت فشار قرار دهند و یکی از ابزارهایشان تحریم است. از طریق متهم‌سازی مجموعه‌هایی همچون نُجَباء به تروریسم، نامشان را در فهرست تحریم‌ها قرار می‌دهند تا محور مقاومت را وادار به عقب‌نشینی کنند؛ کما اینکه پیش‌تر نام حزب‌الله و حماس را در لیست سیاه گنجانده بودند.

معاون سیاسی سابق سپاه پاسداران در پایان ضمن تأکید بر ناکامی آمریکا در تضعیف محور مقاومت، خاطرنشان ساخت: امروز مقاومت یک مجموعه با پایگاه کاملاً مردمی است و این فشارها قطعا نمی‌تواند ملت‌ها و دولت‌هایی مثل ایران، عراق، سوریه و... را وادار به تغییر رفتار کند. البته ممکن است مزاحمت‌هایی ایجاد کنند، اما قطعاً به اهداف خودشان نمی‌رسند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار