سردار خلیلی:

دشمنان انقلاب از عظمت ایران اسلامی هراس دارند

رییس کمیته فنی قرارگاه ثارالله گفت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب از همین عظمت و شکوه ایران اسلامی هراس دارند و برای اینکه نظام اسلامی را به بهانه‌های مختلف در صحنه‌های بین‌الملی تضعیف کنند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.
کد خبر: ۲۸۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ - 01March 2018

امروز دشمنان انقلاب از عظمت ایران اسلامی هراس دارندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سومین یادواره سرداران و 110 شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران امروز (پنج شنبه 10 اسفندماه) با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان در مهدیه شهدای بهشت زهرای تهران برگزار شد.

سردار علی خلیلی رییس کمیته فنی قرارگاه ثارالله، در این مراسم با بیان اینکه نبرد در جبهه جنگ از سه محور مهم خط مقدم، پشتیبانی و تدارکات تشکیل شده است، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین بخش‌های نبرد تامین امکانات و نیازمندی‌های رزمندگان است که در این میان رزمندگاه بخش تدارکات باید مدت‌ها قبل زمینه و امکانات صحنه نبرد را برای سایر رزمندگان آماده می‌کردند.

سردار خلیلی افزود: بیشترین توان و انرژی را به لحاظ آماده سازی رزمندگان پشتیبانی و تدارکات انجام می‌دانند تا سایر رزمندگان بدون دغدغه به نبرد با دشمن بعثی بپردازند.

وی افزود: تامین نیازمندی‌ها و امکانات صحنه نبرد یکی از پیچیده‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های هر جنگی است که در این زمینه نباید از ایثار، فداکاری و از جان گذشتگی رزمندگان این بخش غافل شد.

رییس کمیته فنی قرارگاه ثارالله در ادامه با بیان اینکه داشته‌های کشور حاصل حماسه، شهامت و رشادت شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدفعان حرم است، عنوان داشت: دشمنان ملت ایران امروز به اعتراف خودشان از مقابله نظامی با ایران کاملا عاجز هستند و تنها راهی را که اتخاذ کرده‌اند تهاجم فرهنگی، ایجاد مشکلات اقتصادی و سیاسی در داخل کشور است.

سردار خلیلی با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوی رزمندگان سایر کشور‌های منطقه مانند یمن، عراق و لبنان هستند، گفت: امروز دشمنان قسم خورده انقلاب از همین عظمت و شکوه ایران اسلامی هراس دارند و برای اینکه نظام اسلامی را به بهانه‌های مختلف در صحنه‌های بین الملی تضعیف کنند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

همچنین در این مراسم از تمبر سرداران و ۱۱۰ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه تدارکات و پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس برگزار شده بود تا زحمات و تلاش‌های شهدا و رزمندگان این بخش دفاع مقدس نیز به تصویر کشیده شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار