سردار احمد خادم الشهدا:

تکفیری‌ها فتح حلب را فتح مکه می‌دانستند/ انتقال تجربیات بهداری رزمی به جبهه مقاومت

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: تکفیری‌ها برای گرفتن حلب سوریه تلاش‌های زیادی داشتند، زیرا معتقد بودند فتح حلب، فتح مکه است.
کد خبر: ۲۸۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ - 01March 2018

تکفیری‌ها فتح حلب را فتح مکه می‌دانستند/ انتقال تجربیات بهداری رزمی به جبهه مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در رزمایش تخصصی امداد و درمان که در محل بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس بیمارستان‌های صحرایی متعددی برای درمان رزمندگان مجروح داشتیم که نقش بسیار مهمی در بازگرداندن رزمندگان به جبهه‌ها داشتند البته برخی از این بیمارستان‌ها بعضا در خاک دشمن هم وجود داشت.

وی افزود: این رزمایش با همکاری یگان‌های بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، بهداری‌های غرب و جنوب کشور و تیپ‌های زرهی 64 الحدید و امام حسن مجتبی(ع) اجرا شد.

سردار خادم الشهدا ادامه داد: از مجموع شهدای دفاع مقدس تعداد 150 هزار شهید در خوزستان به شهادت رسیدند؛ اما اگر حضور پزشکان در بیمارستان‌های صحرایی نبود به طور حتم تعداد شهدا بیشتر می‌شد.

وی تاکید کرد: تجربیات دفاع مقدس را به جبهه مقاومت از جمله سوریه منتقل کردیم به نحوی که همانند دوران دفاع مقدس که پست‌های امداد و درمان را در خطوط مقدم برای درمان مجروحان داشتیم چنین پست‌هایی را هم در خطوط درگیری‌های سوریه برقرار شد.

فرمانده قرارگاه کربلا ادامه داد: حلب که 6 میلیون جمعیت داشت، اشغال این شهر چنان برای تکفیری‌ها مهم بود که می‌گفتند فتح حلب، فتح مکه است؛ لذا آن چنان برای اشغال این شهر تلاش می‌کردند که هیچ راهی جز به هلاکت رساندن آن‌ها وجود نداشت.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها