سردار یزدی:

دشمن می‌خواهد جوانان را با راه شهدا بیگانه کند/ ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای علیه انقلاب اسلامی فعالیت دارند

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه امروز ۲۰۰ شبکه ماهواره‌ای علیه ایران اسلامی فعالیت دارند، گفت: دشمن می‌خواهد جوانان را با راه و مسیر شهدا بیگانه کند.
کد خبر: ۲۸۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ - 01March 2018

دشمن می خواهد جوانان را با راه شهدا بیگانه کند/ ۲۰۰ شبکه ماهواره ای علیه انقلاب اسلامی فعالیت دارندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ در نهمین کنگره سرداران و ۳۵۰۰ شهید منطقه ۱۶ تهران با عرض درود و تحیت به روان پاک شهدا اظهار داشت: یادواره شهدا ما را به فکر وا می دارد که شهدا چه کردند و چگونه بودند که به این جایگاه والا رسیدند.

وی افزود: یاد شهدا متبادر کننده اوصاف ارزشمندی چون عشق، دین، شجاعت، ایثار، مروت، صداقت، محبت، تقوا و دین‌مداری است.

سردار یزدی ادامه داد: دفاع مقدس ما مملو از افتخاراتی است که شهدای عزیز برای ما به یادگار گذاشتند و ما باید قدردان این میراث ارزشمند باشیم.

وی با بیان اینکه تا نام شهدا به گوشمان می خورد، ذهن ما به سمت همه اوصاف و خوبی ها متبادر می شود، بیان کرد: شهدا برای ما افتخاراتی آفریدند که بعد از ۳۰ سال از دفاع مقدس همچنان از آن بهره می بریم. اگر امروز دشمنان جرات نمی کنند به کشور ما تجاوز کنند، بخاطر شهدا و جوانان آشنا به آموزه های شهدا است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن می خواهد جوانان ما را با راه شهدا بیگانه کند و مسئولان را از پیمودن ادامه راه بازدارند.

سردار یزدی گفت: دشمنان حتما از موشک های شهید طهرانی مقدم می ترسند و بیشتر از همه چیز هراسان این را دارند که راه شهدا را ادامه بدهیم. سختی ها و مشکلات در کشور زیاد است و آنجایی که مسئولان توانستند در جبهه های بین المللی پیروزی به دست آورند، به دلیل توجه به آموزه های دینی و شهدا بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز باید برای رشد و پیشرفت کشور در مسیری که رهبر معظم انقلاب تبیین می فرمایند، گام برداریم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها