رضایی در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد:

وزیر کشور جهت تعیین تکلیف انتخابات میان دوره‌ای میبد و نهاوند به کمیسیون شوراها می‎رود

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به نشست فوری مجلس با وزیر کشور برای تعیین تکلیف انتخابات میان دوره‌ای میبد و نهاوند در مجلس، گفت: اعضای این کمیسیون به طور جدی به‌دنبال متقاعد کردن وزارت کشور برای برگزاری این انتخابات هستند.
کد خبر: ۲۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۰ - 15September 2014

وزیر کشور جهت تعیین تکلیف انتخابات میان دوره‌ای میبد و نهاوند به کمیسیون شوراها می‎رود

محمد ابراهیم رضایی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس از نشست فوری از برگزاری نشست فوری اعضای این کمیسیون با عبدالرضا رحمانیفضلی وزیر کشور خبر دادو گفت: این نشست احتمالا در اولین روز کاری در هفته آینده نمایندگان بعد از تعطیلات مجلس با هدف بررسی اقدام اخیر وزارت کشور در متوقف کردن روند برگزاری انتخابات میان دورهای مجلس در نهاوند و تفت و میبد برگزار میشود.

وی در ادامه افزود: اعضای این کمیسیون به طور جدی به دنبال متقاعد کردن مسئولان وزارت کشور بویژه "رحمانیفضلی" وزیر کشور برای برگزاری این انتخابات هستند که نشست هفته آینده در این راستا است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون هفته آینده ماده 14 قانون احزاب را که نمایندگان مجلس برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارائه کرده اند را در دستور کار خود قرار داده و اعضا برای بررسی بیشتر و دقیق این ماده نشستهایی را با کارشناسان و احزاب فعال کشور برگزار کرده است.

رضایی در ادامه به اصلاح قانون انتخابات شوراها اشاره کرد و افزود: اعضای کمیسسیون شوراها و امور داخلی مجلس هفته آینده نحوه وظایف و مسئولیتهای شوراهای شهر روستا را نیز در دستور کار خود قرار دادهاند.

این نماینده مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس طرح افزایش 20 نماینده به تعداد نمایندگان مجلس را در کمیسیون تصویب کردند و هفته آینده پس از چاپ برای تصویب نهایی در صحن علنی به هیأت رئیسه تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار