یک قاری قرآن:

مسئولین باید باور کنند که جایگاهشان حاصل خون شهداست

قاسم رضیعی با اشاره به بحث حمایت از خانواده‌های شهدا گفت: بیش از هر چیزی لازم است تا مسئولین باور خود را اصلاح کنند و به این دیدگاه برسند که اگر در حال حاضر مسئولیتی دارند این موضوع حاصل خون شهداست.
کد خبر: ۲۸۱۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ - 02March 2018

مسئولین باید باور کنند که جایگاهشان حاصل خون شهداستقاسم رضیعی در حاشیه دیدار جامعه قرآنی با خانواده‌ی شهید محمود باطنی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای حمایت از خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان اظهار داشت: بعضا در راستای حمایت از شهدا و خانواده‌هایشان اقداماتی انجام شده است اما آنچه باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد عدم انجام حمایت‌های شعارگونه‌ است.

رضیعی ادامه داد: برای حمایت واقعی از خانواده‌های شهدا باید پای صحبت این عزیزان نشست بگونه‌ای که دغدغه‌های آن‌ها دل‌مشغولی‌های خودمان نیز تلقی شود.

این قاری بین‌المللی قرآن افزود: اگر مسئولان می‌خواهند کار ماندگاری در حمایت از خانواده‌های شهدا انجام دهند در مرحله‌ی اول باید خودشان را جای این عزیزان بگذارند تا بتوانند انتظارات این خانواده‌ها را درک کنند.

وی با اشاره به انتظارات خانواده‌های شهدا از مسئولین، بیان کرد: قطعا خانواده‌های شهدا چشم داشتی از نظام ندارند زیرا عزیزترین افراد زندگی‌شان را در راه اسلام و قرآن از دست داده‌اند و از برترین داشته‌هایشان گذشته‌اند لذا اگر مسئولی به دیدار خانواده‌ی شهیدی می‌رود کار چندان بزرگی انجام نمی‌دهد.

رضیعی گفت: بیش از هر چیزی لازم است تا مسئولین باور خود را اصلاح کنند و به این دیدگاه برسند که اگر در حال حاضر مسئولیتی دارند این موضوع حاصل خون شهداست.

این قاری بین‌المللی قرآن افزود: اگر مسئولین این باور را داشته باشند، کارشان نیز رونق می‌گیرد در غیر این صورت تمام اقدامات حمایتی آن‌ها شعارگونه خواهد بود.

وی همچنین در خصوص میزان حمایت صدا و سیما از شهدا، مطرح کرد: بیش از ارزیابی عملکرد صدا و سیما در حمایت از شهدا، بنده در ارزیابی عملکردم در این زمینه از صفر تا بیست نمره‌ی صفر را به خود می‌دهم زیرا معتقدم در برابر عظمت کار شهیدان اقدامات کوچک ما هیچ ارزشی ندارد.

رضیعی ادامه داد: قطعا صدا و سیما نیز در حمایت از شهدا باید نمره‌ی صفر را به خود بدهد زیرا همه‌ی ما در برابر کار شهدا هیچ هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار