چمران:

دشمن با فریب به ما نزدیک می‌شود/ تخریب امام راحل تاکتیک جدید دشمن

نایب‌ رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: هرچه ما عقب بایستیم دشمن با فریبی دیگر به ما نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ - 02March 2018

دشمن با فریب به ما نزدیک می‌شود/ تخریب امام راحل تاکتیک جدید دشمنبه گزارش دفاع پرس از خراسان جنوبی، مهدی چمران امشب در نخستین یادواره شهدای گمنام دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند اظهار کرد: انقلاب ما با جنگ به پیروزی نرسید بلکه از طریق فرهنگی به نام شهادت این پیروزی را به دست آورد.

وی با اشاره به وصف شهید چمران درباره شهادت گفت: برنده‌ترین سلاح ما در برابر دشمن سلاح شهادت بود.

نایب‌ رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ایدئولوژی ما انقلاب اسلامی بود، گفت: ایدئولوژی انقلاب ما الهی و غیرقابل مقایسه با سایر ایدئولوژی‌ها بود و رهبری ما هم قابل قیاس با سایر رهبری‌ها نبودند، حتی در انقلاب الجزایر که شروع آن از مسجد بود، مردم 9 سال با فرانسوی‌ها جنگیدند تا به پیروزی رسیدند.

وی عنوان کرد: اعتقادات مردم و اعتقادات امام راحل و مقام معظم رهبری در برهه‌های مختلف زمانی سبب پیروزی ما شد.

چمران به تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم در هشت سال دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: ستاد جنگ‌های نامنظم را مقام معظم رهبری و شهید چمران در خوزستان تشکیل دادند.

وی با اشاره سبقت گرفتن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در رسیدن به فیض عظیم شهادت خاطرنشان کرد: فرزندان انقلاب ما برای شهید شدن و آمدن به خط مقدم، شناسنامه‌هایشان را تغییر می‌دادند.

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن ما از اعتقادات، مکتب و رهبری ما می‌ترسد اما وقتی فردی پیدا می‌شود و می‌گوید قرآن کلام پیامبر (ص) است نه کلام الهی این‌ها نشان از عدم تجربه افراد است که تفکرات دشمن در کشور ما نفوذ پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز دشمن می‌داند که با جنگ و کودتای مخملی نمی‌تواند کاری را به پیش ببرد اما با روش‌های دیگر اقدام به دشمنی با نظام و انقلاب می‌کنند، برخی بی‌پروا ادعا می‌کنند که امام راحل برای زمان خویش خوب بود نه برای حال کنونی اما باید بگوییم که در حال حاضر نیز باید از تفکرات امام راحل در پیشبرد اهداف انقلاب استفاده کنیم.

چمران با بیان اینکه در 6 ماه اول جنگ در اهواز سلاح ساختیم، تصریح کرد: شهید چمران یکی از بزرگ‌ترین دانشمندان فیزیک در جهان بود، وی می‌گفت در آمریکا نمی‌مانم تا نتیجه تحقیقات علمی من منجر به کشتن مردم توسط آمریکایی‌‌ها نشود.

وی با طرح سؤالی مبنی بر اینکه چرا 92 درصد آب‌ها در کشور صرف آبیاری غرقابی می‌شود، ادامه داد: اگر استفاده بهینه‌ای از آب‌هایمان داشته باشیم و در این خصوص تلاش کنیم برگ برنده در دست ماست.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چرا باید نیازمند ورود گندم از خارج کشور باشیم؟ گفت: با مدیریت درست می‌توانیم اقدامات سازنده‌ای در کشور داشته باشیم.

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشور ما رو به بی‌آبی پیش می‌رود، خاطرنشان کرد: با وجود نشست‌های زمین باید کشاورزی در کشور خود را دریابیم وگرنه کشور ما فلج خواهد شد، کشور ما نیازمند مدیریت صحیح در بحث کشاورزی است.

وی با بیان اینکه شهید چمران ساده‌زیست بود، اضافه کرد: شهدای ما الگوی جامعه ما هستند چراکه باید آنان را اسوه زندگی خود قرار دهیم.

چمران با اشاره به اینکه هر چه ما عقب بایستیم دشمن با فریبی دیگر به ما نزدیک‌تر می‌شود، ادامه داد: ما باید در مقابل دشمن بایستیم تا دشمن فکر نفوذ را هم نکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها