رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان:

ارزش‌های انقلاب را با حرف‌های عوام‌فریبانه و دشمن‌ شادکن کم‌رنگ نکنیم

«مهدی شادنوش» گفت: باید سعی کنیم تا با حرف‌های عوام‌فریبانه و دشمن‌ شادکن، ارزش‌های انقلاب کم‌رنگ نشود.
کد خبر: ۲۸۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 03March 2018

ارزش‌های انقلاب با حرف‌های عوام‌فریبانه و دشمن‌ شادکن کم‌رنگ نشود

به گزارش دفاع پرس از سمنان، «مهدی شادنوش» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سومین سالگرد تدفین شهدای گمنام  و افتتاح یادمان شهدای این دانشگاه که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، دانشجویان، فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس، مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و جمعی از پزشکان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و ۲ هزار و ۷۳۰ شهید جامعه پزشکی، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را باعث حفظ ارزش‌های انقلاب عنوان کرد.

وی اظهار داشت: شهدا امروز چراغ راه ما هستند؛ اگر این‌ها در دوران دفاع مقدس مردانه نمی‌جنگیدند، امروز نمی‌توانستیم در سایه امنیت این کشور به‌راحتی زندگی کرده و باید سعی کنیم تا با حرف‌های عوام‌فریبانه و دشمن‌ شادکن، ارزش‌های انقلاب کم‌رنگ نشود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: متأسفانه با‌ سلیقه‌ای نگاه‌ کردن به مقوله دین و فرهنگ، امروز شاهد آسیب‌های اجتماعی هستیم و جای دارد با حفظ فرهنگ شهدا، در نشر آرمان‌های آنان و خنثی‌ کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب موفق باشیم.

شادنوش گفت: اگر امروز نتوانیم روحیه جهادی را حفظ کنیم، باید شاهد در کمین نشسته‌هایی چون گروه داعش باشیم و سعی کنیم مراقب ژست‌هایی که ممکن است نسل آینده ما را به گمراهی بکشند، باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: شهدا به ما آموختند که چگونه زندگی کنیم و این شهدا متعلق به ارگان خاصی نیستند؛ امروز شهدا فراتر از این سخن‌ها و چراغ راه ما هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها