جانشین سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

جنگیدن در سوریه بسیار سخت‌تر از زمان دفاع مقدس است

جانشین سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: جنگیدن در سوریه بسیار سخت‌تر از زمان دفاع مقدس است و نیروهای تکفیری تن به اسارت نمی‌دهند و به هیچ اصولی نیز پایبند نیستند با این‌ وجود فرزندان این ملت در تلاش هستند تا در جبهه مقاومت حضور یابند.
کد خبر: ۲۸۱۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 03March 2018

جنگیدن در سوریه بسیار سخت‌تر از زمان دفاع مقدس استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی فرجی» جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در یادواره شهدای والامقام منطقه شورین به تشریح نقش آیت‌الله «موسوی همدانی» نماینده سابق ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه همدان پرداخت و اظهار داشت: آیت‌الله «موسوی همدانی» دلسوزترین فرد نسبت به رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی چه در زمان بمباران شهر و چه در جبهه‌ها از جمله افرادی بود که در سخت‌ترین شرایط مانند بمباران پادگان ابوذر در منطقه حضور یافت و به رزمندگان همدانی دلداری داده و مایه امید این دلیرمدان بود.

سردار فرجی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام مدافع حرم «حسین معزغلامی» و سایر شهدای منطقه شورین یادآور شد: این شهید گرانقدر در هنگام شهادت فرمانده تیپ دفاع وطنی در کشور سوریه بود.

این مسئول با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در ماه‌های گذشته دشمنان این خاک اسلامی تلاش‌های بسیاری در جهت ایجاد مشکل نا‌آرامی در کشور داشتند که با همت فرزندان این ملت و به لطف خداوند متعال همه نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

وی با تاکید بر اینکه جنگیدن در سوریه بسیار سخت‌تر از زمان دفاع مقدس است، افزود: نیروهای تکفیری تن به اسارت نمی‌دهند و به هیچ اصولی نیز پایبند نیستند، با این‌ وجود فرزندان و جوانان این ملت بزرگ با روش‌های مختلف در تلاش هستند تا در جبهه مقاومت حضور یابند.

سردار فرجی در پایان با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، فرزندان ایران اسلامی در گمنامی تمام آسیب دیدند ولی اجازه ندادند به مردم آسیبی برسد بیان داشت: دشمن به‌ شدت به دنبال این است که عملکرد 40 ‌ساله این انقلاب شکوهمند را زیر سؤال ببرد چرا که در میدان نبرد با ما ناکام مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار