ماتوانستیم ۱۸/فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین خبر داد؛

اعزام ۱۳۰۰ زائر از شهر «قزوین» به راهیان نور

«داود بهرامی» گفت: هم‌زمان با آغاز سال جدید، هزار و ۳۰۰ زائر از شهر «قزوین» به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 03March 2018

اعزام یک هزار و 300 نفر از شهر قزوین به راهیان نورسرهنگ پاسدار «داود بهرامی» فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس، اظهار داشت: راهیان نور بزرگ‌ترین حرکت فرهنگی کشور است که باعث زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس می‌شود و در امتداد خط ایثار و شهادت است.

وی افزود: کاروان‌های راهیان نور باهدف آشنایی خانواده‌ها و به‌خصوص نسل جوان با معارف شهدا و دفاع مقدس به مناطق عملیاتی دفاع مقدس که مزیّن به خون پاک هزاران شهید گلگون کفن است، اعزام می‌شوند.

بهرامی در خصوص مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی استان در حرکت عظیم راهیان نور و اعزام مردم همشهریان به راهیان نور گفت: برای ساخت یک مسجد، یک نفر هم می‌تواند اقدام کند و آن را بسازد، اما همه سعی می‌کنند به نحوی در ساخت آن سهیم و در ثواب شریک باشند، مشارکت در حرکت عظیم راهیان نور هم باید همین‌گونه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آغاز سال جدید، با توجه به ظرفیتی که از سوی ستاد استانی راهیان نور برای سپاه ناحیه امام حسن شهر قزوین در نظر گرفته شده، ۱۳۰۰ نفر از شهر قزوین ۸ فروردین‌ماه به راهیان نور اعزام می‌شوند که در ۲ اردوگاه واقع در شهر‌های اهواز و خرمشهر اسکان داده می‌شوند.

وی بیان کرد: هزینه اعزام هر نفر حدوداً ۲۵۰ هزار تومان پیش بینی شده است که هر میزان دستگاه‌های اجرایی استان در هزینه‌های آن مشارکت کنند این مبلغ کمتر شده و از زائرین هزینه کمتری دریافت می‌شود.

وی در پایان خطاب به مسئولین استان گفت: همه مسئولین استان باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم به امید خدا امسال یک رزمایش فرهنگی بزرگی را ارائه دهیم و از طرفی دیگر زائران شهدا استفاده خوبی را  از راهیان نور داشته باشند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها