سردار صابری خبر داد؛

برگزاری یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان‌های تهران و البرز

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان‌های تهران و البرز خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴ - 03March 2018

برگزاری یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان تهران و البرزبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سیروس صابری جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ از برگزاری یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان‌های تهران و البرز خبر داد و گفت: واحد‌های اطلاعات و عملیات استان تهران که در دوران دفاع مقدس استان البرز هم شامل آن می‌شد، بیش از ۳۳۰ شهید تقدیم انقلاب کردند که ۱۰ درصد کل شهدای اطلاعات و عملیات کشور را شامل می‌شود.

سردار صابری افزود: برای پاسداشت مقام این شهدا یادواره‌ای با عنوان «چشم‌های آسمانی» یکشنبه ۱۳ اسفند ماه با سخنرانی سردار «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و مسئول اطلاعات سپاه در دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود که در این مراسم از دو کتاب درباره شهیدان عباس کریمی از فرماندهان لشکر ۲۷ و کیان‌پور از شهدای لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) نیز رونمایی خواهد شد.

دبیر یادواره شهدای اطلاعات استان‌های تهران و البرز با بیان این که در این مراسم از خانواده شهدا تجلیل خواهد شد، تصریح کرد: این یادواره در واقع یکی از مراسمات پیش از کنگره بزرگ شهدای اطلاعات عملیات است که در بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

سردار صابری افزود: با برگزاری مراسم روز یکشنبه تعداد این یادواره‌ها به ۱۰ مراسم می‌رسد که آخرین آن‌ها پیش از کنگره اصلی خواهد بود.

وی ادامه داد: ۶۷۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از واحد‌های اطلاعات عملیات استان تهران هستند که تعدادی از این افراد در دفاع از حرم به شهادت رسیدند.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: آن‌ها چشم بیدار فرماندهان برای انجام عملیات‌های مختلف بودند و گرامیداشت یاد آن‌ها می‌تواند چراغ راه آینده ما باشد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها