انصارالله یمن اعلام کرد؛

هلاکت 214 متجاوز و شلیک 200 موشک به مواضع مزدوران سعودی در یک ماه گذشته

جنبش انصارالله یمن با صدور گزارشی از هلاکت 214 تن از عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان و پرتاب بیش از 200 موشک به سمت مواضع آن‌ها طی تنها یک ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ - 04March 2018

هلاکت 214 متجاوز در یمن و پرتاب 200 موشک به مواضع آن‌ها در یک ماه گذشتهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، در گزارش منتشر شده از سوی مرکز اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن آمده است: در جریان عملیات نیرو‌های وابسته به انصارالله علیه متجاوزان طی ماه فوریه دست‌کم 20 خودروی زرهی، پنج تانک و 125 تجهیزات نظامی آن‌ها نابود شد. هم‍چنین یک فروند هواپیمای جاسوسی متعلق به عناصر ائتلاف متجاوز عربستان طی ماه مذکور سرنگون شد.

در ادامه این گزارش آمده است: سه انبار سلاح به آتش کشیده شده و 69 نظامی سعودی در کنار 145 مزدور وابسته به عبد ربه منصور هادی (رئیس جمهور فراری یمن) در عملیات تک تیرانداز‌ها به هلاکت رسیدند. همچنین نیرو‌های انصارالله توانستند 51 مورد از عملیات متجاوزان برای پیشروی در مناطق مختلف را ناکام گذاشته و بیش از 48 عملیات هجومی علیه مواضع آن‌ها انجام دهند.

در این گزارش تاکید شده است: طی ماه فوریه دست‌کم سه موشک از نوع قاهر، و یک موشک بالستیک کوتاه برد و سه موشک بالستیک دیگر به سمت مواضع دفاع هوایی دشمن پرتاب شده و این مواضع را نابود کرد. با پرتاب چند موشک بالستیک نیز مواضع فرماندهی مزدوران اماراتی هدف قرار گرفت که در مجموع 10 فروند موشک بالستیک و 204 موشک معمولی استفاده شد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار