عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی:

رژیم اسرائیل از دست زدن به هیچ جنایتی در منطقه ابایی ندارد

طارق کعب گفت: پذیرش رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران اسرائیل به معنی به رسمیت شناختن آن‌ها و زدن مهر تایید به جنایاتشان است که این امر تحت هیچ عنوانی نباید انجام شود.
کد خبر: ۲۸۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ - 04March 2018

رژیم اسرائیل از دست زدن به هیچ جنایتی در منطقه ابایی نداردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، طارق کعب عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در گفت‌وگویی اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و ما نه تنها آن را به رسمیت نمی‌شناسیم بلکه ارزشی هم برای آن قائل نیستیم.

وی تصریح کرد: رژیم اسرائیل از دست زدن به تمام جنایات از کودک‌کشی تا نسل‌کشی با هر عدد و رقمی در منطقه ابایی ندارد و این مسلم است که پذیرش رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران این غده سرطانی به معنی به رسمیت شناختن آن‌ها و زدن مهر تایید به جنایاتشان است که این امر تحت هیچ عنوانی نباید انجام شود.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی یادآور شد: به روشنی می‌بینیم که بسیاری از کشورها همچون انگلیس، آلمان، فرانسه و آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل سعی می‌کنند به خواسته‌های رژیم صهیونیستی یعنی گسترش آن جامه عمل بپوشانند، اما در حقیقت آن‌ها سعی می‌کنند با این‌کار از شر یهودیان خود از طریق مهاجرت به فلسطین آزاد شوند.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار