در یادواره شهدای اطلاعات انجام شد؛

رونمایی از 3 کتاب و تمبر شهدای اطلاعات عملیات/ تجلیل از 12 خانواده شهید جاویدالاثر

صبح امروز در یادواره شهدای اطلاعات از تمبر یادبود و سه کتاب رونمایی و از 12 خانواده شهید جاویدالاثر اطلاعات عملیات تجلیل شد.
کد خبر: ۲۸۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ - 04March 2018

رونمایی از 3 کتاب و تمبر شهدای اطلاعات عملیات/ تجلیل از 12 خانواده شهید جاویدالاثربه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادواره چشم‌های آسمانی گرامی‌داشت شهدای اطلاعات سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران و سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز صبح امروز (یکشنبه 13 اسفندماه) با حضور سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی و فرمانده اطلاعات سپاه در دوران مقدس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) و سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده لشکر 10 سیدالشهدا در دوران دفاع مقدس در سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم از کتاب‌های «خاکستر و ققنوس» (زندگی شهید مرادی از نیروهای اطلاعات عملیات لشکر 27 محمد رسول الله)، «خاکی تر از خاک» و «تراشه‌های ماه» رونمایی شد. این سه اثر مربوط به مجموعه‌ای 40 کتابی در خصوص اطلاعات عملیات هستند.

در بخش دیگر این مراسم، از تمبر یادبود نیروهای اطلاعات عملیات رونمایی و از خانواده‌های 12 شهید اطلاعات عملیات به نمایندگی از شهدای اطلاعات تقدیر و تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از فاطمه کریم زاده همسر و مادر شهیدان سپهری، شفیع پور رزمنده دوران دفاع مقدس و سلما بابایی دختر شهید عباس بابایی تقدیر شدند.

گفتنی است در این مراسم محمدرضا یکانی در بخش فیلمنامه از تهران، مجتبی قانونی در بخش پوستر از استان قم، حسین خزائی در بخش شعر از استان کرمان، زهرا شعبانی مقام دوم در بخش شعر از استان خوزستان، طیبه عباسی مقام سوم در بخش شعر از استان قم، محمدحسین حسین پور در بخش دل نوشته از استان اردبیل، نسیم سهیلی در بخش داستانک استان خراسان رضوی، بهزاد نعمتی در بخش عکس از استان کردستان، فرزانه دهقانی در بخش مقاله از استان هرمزگان و رقیه آذرنک مقام دوم در بخش مقاله از استان خوزستان به عنوان برندگان پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت معرفی شدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار