فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خبر داد؛

اجرای ۲ هزار کار فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت در زنجان

سردار «جهانبخش کرمی» گفت: بیش از ۲ هزار کار فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت در طول سال از سوی بسیج انجام می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ - 04March 2018

اجرای 2 هزار کار فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت در زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، صبح امروز (یک‌شنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان، اظهار داشت: آمار و ارقام برنامه‌های اجرایی در زمینه ایثار و شهادت دارای اشکال است. به عنوان مثال یک یادواره با همکاری چهار دستگاه اجرایی برگزار می‌شود و هر چهار دستگاه گزارش می‌دهند.

وی افزود: گزارش جامع از عملکرد استان در حوزه ایثار و شهادت وجود ندارد و جمع بندی اساسی در این زمینه انجام نشده است.

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار کار فرهنگی مرتبط با ایثار و شهادت در طول سال از سوی بسیج انجام می‌شود.

سردار کرمی با تقدیر از دستگاه‌های اجرایی در اجرای این برنامه‌ها، یادآور شد: اینکه ما کجای کار هستیم و به کجا باید برسیم و اهداف چیست و در این مسیر موانع و مشکلات چیست باید مورد توجه باشد.

وی بر ضرورت توجه به تهدیدات در این حوزه تأکید کرد و گفت: مبنای انقلاب، نظام و حکومت اسلامی است و باید به اهداف و آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری که ملاک اصلی است، توجه ویژه شود.

فرمانده سپاه انصار‌المهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: باید هر سال هدف و مسیر‌های رسیدن به اهداف و آسیب‌های موجود در جامعه مورد توجه باشد تا برنامه جامعی اجرایی شود.

سردار کرمی با اشاره به ارج نهادن به مقام شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، خاطرنشان کرد: اگر کمک همگانی به پروژه احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان زنجان شود، این پروژه در کمترین زمان اجرایی می‌شود.

وی برضرورت احداث یادمان‌های شهدای گمنام تأکید کرد و گفت: در برخی از شهرستان‌ها با وجود قول‌هایی که داده شده ، یادمان‌ها احداث نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار