سردار منتظرالمهدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

کاشت درخت باعث آرامش روحی شهروندان می‌شود

سخنگوی ناجا گفت: درختکاری در پایتخت منجر به ایجاد آرامش روحی شهروندان تهرانی می‌شود و با کاهش آلاینده‌های جوی سلامت مردم را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۲۸۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 04March 2018

کاشت درخت باعث ایجاد آرامش روحی شهروندان استسردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با تاکید بر ضرورت ادامه نهضت درختکاری برای مقابله با آلودگی هوا در کشور، اظهار داشت: این اقدام از سنت‌های پیامبراکرم (ص) و از موارد توصیه شده در دین مبین اسلام است.

وی افزود: درختکاری در پایتخت منجر به ایجاد آرامش روحی شهروندان تهرانی می‌شود و با کاهش آلاینده‌های جوی سلامت مردم را تضمین می‌کند.

سخنگوی ناجا پیرامون کمپین «هر ایرانی یک درخت» گفت: این حرکت با حمایت مردم و مسوولین بیش از پیش ماندگار خواهد بود.

به گزارش دفاع پرس، نهضت درختکاری ایران در سال‌های گذشته با برنامه‌های متعدد درختکاری و ایجاد پردیس‌های نوین درختکاری اقدامات ارزنده‌ای را در توسعه فضای سبز و بررسی درختان به انجام رسانده است.

کارگروه محیط زیست سمن‌های ایرانیان در آستانه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی از روز 15 الی 22 اسفندماه کمپین «نهضت درختکاری» با شعار «هر ایرانی یک درخت» را آغاز می‌کند.

کاشت بالغ بر 40 هزار اصله درخت در پارک چیتگر و سایر محله‎های منطقه 22 تهران، احداث پردیس گردشگری در این پارک و کاشت 10 هزار اصله درخت جنگلی در بوستان سرخه حصار، منطقه تلو از برنامه‌های آتی این کارگروه است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار