استاندار زنجان:

پاسداری از انقلاب و حریم ولایت فقیه در گرو پاسداری از خون شهدا است

«اسدالله درویش امیری» گفت: پاسداری از انقلاب، نظام، اسلام و حریم ولایت فقیه در گرو پاسداری از خون شهدا است.
کد خبر: ۲۸۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ - 04March 2018

پاسداری از انقلاب و حریم ولایت فقیه در گرو پاسداری از خون شهدا استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «اسدالله درویش امیری» استاندار زنجان، صبح امروز (یک‌شنبه) در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این استان، با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص وصیت‌نامه شهدا، اظهار داشت: باید به وصیت‌نامه‌های شهدا بیشتر توجه شود.

وی بر ضرورت ساماندهی و مستند‌سازی اقدامات در حوزه ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: باید ارزیابی لازم از این اقدامات انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان باید کار ارزیابی را انجام دهد، گفت: از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی عضو در این دبیرخانه استفاده شود.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان زنجان، چاپ عکس و وصیت‌نامه شهدا را کار‌های ابتدایی در این زمینه عنوان کرد و گفت: در ترویج مبنایی و ریشه‌ای باید به عمق فرهنگ ایثار و شهادت توجه شود.

«اسدالله درویش امیری» با اشاره به ترویج کمالات اخلاقی شهدا گفت: پاکدامنی و پاکدستی از ویژگی‌های منحصر به فرد شهدا است.

وی افزود: باید در همایش‌های برگزار شده در این زمینه، به ترویج کمالات اخلاقی شهدا نیز توجه شده و مرام و راه و رسم شهدا ترویج شود.

مقام عالی استان زنجان برضرورت ترویج کمالات اخلاقی، انسانی، اوج فداکاری، ایمان و ایثار شهدا تأکید کرد و افزود: شهدا در کمالات اخلاقی از همدیگر سبقت می‌گرفتند.

استاندار زنجان گفت: انتظارم از دبیرخانه این است که بر این محور متمرکز شده و همه اعضای این شورا به دبیرخانه کمک کنند تا آثار این تمرکز دیده شده و به نسل جوان به خوبی شهدا را معرفی کنیم.

وی برضرورت برگزاری یادواره‌های شهدا در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: دانشجویان باید بدانند که شهدا چه راه سخت و دشوار، اما شیرینی را طی کرده‌اند.

استاندار زنجان احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس و مزار شهدای گمنام را بسیار مهم دانست و افزود: نباید این موضوعات موجب شود تا از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت غافل شویم.

«اسدالله درویش امیری» ادامه داد: پاسداری از انقلاب، نظام، اسلام و حریم ولایت فقیه در گرو پاسداری از خون شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها