ما توانستیم ۲۲/ جانشین فرمانده سپاه استان زنجان:

رسانه‌ها به ترویج سبک زندگی شهدا بپردازند/ اعزام ۵ هزار زنجانی به اردو‌ی راهیان نور

«ابوالفضل طهماسبی» با بیان اینکه رسانه‌ها باید در فضای مجازی و مطبوعات به ترویج سبک زندگی شهدا بپردازند، تا سبک زندگی شهدا در جامعه ساری و جاری شود، گفت: پنج هزار نفر در قالب اردو‌های راهیان نور از استان زنجان به کربلای ایران اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ - 04March 2018

رسانه ها به ترویج سبک زندگی شهدا بپردازند/ اعزام 5 هزار زنجانی به اردوهای راهیان نوربه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ «ابوالفضل طهماسبی» جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در زمینه اردو‌های راهیان نور انجام شده است که تلاش می‌شود در بعد منطقی، حماسی و عاطفی به موضوعات توجه شود.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن که به دنبال تغییر سبک زندگی مردم ایران هستند، افزود: بهترین راه مقابله با این مسئله، انتقال سبک زندگی شهدا به نسل‌های جامعه است و اردو‌های راهیان نور در این زمینه تأثیرگذار است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید در فضای مجازی و مطبوعات به ترویج سبک زندگی شهدا بپردازند تا سبک زندگی شهدا در جامعه ساری و جاری شود.

طهماسبی با بیان اینکه اگر بتوانیم الگو‌های دفاع مقدس را به خوبی به جامعه معرفی کنیم، موفقیت‌های لازم به دست می‌آید، گفت: امسال عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور همچون سال‌های گذشته اجرایی می‌شود.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور از ۱۶ تا ۲۴ اسفندماه اجرا و یک هزار و ۲۰۰ دانشجو در این دوره به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری یک شب برنامه برای دانشجویان در «حورالعظیم» خبر داد و گفت: تجربه یک شب در جبهه برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ طهماسبی تصریح کرد: راهیان نور عمومی از ۲۴ اسفندماه با رمز «یا فاطمه زهرا (س)» آغاز و در قالب چهار دوره تا ۱۳ فروردین سال آینده ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه فاز اول اردوگاه زنجان آماده پذیرایی و اسکان است، خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۸۰۰ نفر در قالب اردو‌های راهیان نور به کربلای ایران اعزام می‌شوند.

جانشین سپاه استان زنجان با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در این اردوها، گفت: راویان دوران دفاع مقدس در اتوبوس حاضر هستند تا برنامه خوبی اجرایی شود.

طهماسبی بیان داشت: نمایش رزمی و فرهنگی در یکی از شب‌های حضور مردم اجرا می‌شود که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است، افزود: مداحان بزرگ نیز در این برنامه حضور دارند.

جانشین سپاه استان زنجان ادامه داد: زائران در این دوره اردو‌های راهیان نور از یادمان‌های «والفجر ۸»، «طلائیه»، «هویزه» و مناطق عملیات «رمضان» بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات رسانی خادمین شهدا، گفت: یکی از کمیته‌های راهیان نور کمیته خادمان است که با ساماندهی و سازماندهی در طول سال انجام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: علاقه‌مندان بسیاری برای خدمت به زائران ثبت‌نام می‌کنند و در این دوره ۵۰ خادم همراه زائران خواهند بود.

جانشین سپاه استان زنجان ادامه داد: مسابقات فرهنگی و شب خاطره از دیگر برنامه‌های فرهنگی در اردو‌های راهیان نور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار