امیر فهمیده در جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت:

بانوان حماسه‌ساز سند افتخار کشور و نظام هستند

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: بانوان مقاوم ایرانی، سند افتخار کشور و نظام بودند. این بانوان حماسه دفاع‌مقدس را ترویج دادند و در آینده نیز این راه را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۲۸۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ - 04March 2018

بانوان حماسه‌ساز سند افتخار کشور و نظام هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم «محمد فهمیده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت، اظهار داشت: ایثار و شهادت از دوران انقلاب آغاز شد و تا به امروز نیز ادامه دارد، ما طی هفته گذشته شاهد ایثار بسیجیان و نیرو‌های انتظامی در خیابان پاسداران بودیم، جوانان نسل امروز نتیجه رویش‌های زیبا در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند.

وی با اشاره به جایگاه زن مسلمان ایرانی در بیانات مقام معظم رهبری، گفت: بانوان ایرانی، الگوی زنان مسلمان هستند که در جامعه ما حاضر و زنده‌اند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همچنین تصریح کرد: خانواده‌های شهدا با الگوگیری از حضرت زینب (س)، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل بعدی منتقل می‌کنند.

امیر فهمیده خاطرنشان کرد: بانوان مقاوم ایرانی، سند افتخار کشور و نظام هستند و این بانوان، حماسه دفاع مقدس را ترویج داده و در آینده نیز این راه را ادامه خواهند داد.

وی عنوان کرد: زن زیربنای اساسی جامعه در هر خانواده است. زنان با حفظ حجاب، اساس و پایه سلامت خانواده را تضمین کرده و همچنین آرامش را به خانواده و سپس به جامعه منتقل می‌کنند.

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: بانوان با پشتیبانی روحی و روانی رزمندگان و حضور در تظاهرات و ... معنویت و آرامش را به داخل خانواده خود آوردند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها