کارگاه رايگان آموزش فيلمنامه‌نويسی حوزه دفاع مقدس در خوزستان

اولین کارگاه رايگان آموزش فيلمنامه‌نويسی در حوزه دفاع مقدس در خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ - 04March 2018

کارگاه رايگان آموزش فيلمنامه نويسی حوزه دفاع مقدس در خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، اولین کارگاه رايگان آموزش فيلمنامه‌نويسی در حوزه دفاع مقدس فردا (دوشنبه) با حضور «انسيه شاه‌حسينی» اولين فيلم‌ساز زن رزمنده دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار خواهد شد.

«مهدی پاک» دبیر کارگاه آموزشی فيلمنامه‌نويسی دفاع مقدس ضمن تشریح هدف از برگزاری این دوره، اظهار داشت: افزايش ارتقاء کیفی و رشد کمی فیلم‌های کوتاه در حوزه دفاع مقدس، کشف استعدادهای جوان استان خوزستان و حمايت از فيلمنامه‌های برتر جهت ساخت فيلم‌های کوتاه سه دقيقه‌ای و شرکت در نختسين جشنواره بين‌المللی فيلم کوتاه رسام از مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.
 
وی افزود: این کارگاه به مدت 2 روز در تاریخ‌های 14 و 15 اسفند ماه و در دو نوبت صبح و بعدازظهر در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان برگزار می‌‌شود و تمام هنرمندان فيلمساز در حوزه فيلمنامه‌نويسی می‌توانند در اين کارگاه شرکت کنند.
 
همچنین فيلمنامه‌های هنرمندان در حين کارگاه توسط مدرس کارگاه بررسی و اصلاح خواهد شد.
 
در طول دوره نیز فيلم ساخته شده انیسه شاه‌حسینی هنرمند پيشکسوت در حوزه دفاع مقدس به نام «شب به خير فرمانده» برای هنرجويان پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها