طی بیانیه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی 240 نماینده مجلس از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره)

240 نماینده مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه‌ای از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) قدردانی کردند.
کد خبر: ۲۸۱۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 04March 2018

قدردانی 240 نماینده مجلس از عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره)به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، در جلسه علنی امروز (یکشنبه 13 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای با امضای 240 نماینده به مناسبت 14 اسفندماه سالگرد تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در صحن علنی قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«در طلیعه سی و نهمین سالروز تأسیس نهاد انقلابی کمیته امداد، یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشته و بر روح پرفتوح ایشان که با تدبیر و دوراندیشی بی‌بدیل خود، دستور تشکیل این نهاد مقدس را دادند، درود می‌فرستیم. این نهاد انقلابی با دستان با کیفیت جمعی از انقلابیون و مبارزینی که سال‌ها در زندان‌ها و سیاه‌چال‌های رژیم ستم‌شاهی و پهلوی رنج و مشقت کشیده بودند، تشکیل شد.

کمیته امداد به تعبیر مقام معظم رهبری یک نهاد اصیل و ضروری برای انقلاب و جامعه اسلامی و مسؤولیت و رسالت خدمت‌رسانی به ضعیف‌ترین و در عین حال، شریف‌ترین آحاد جامعه را بر عهده دارد. این نهاد مقدس با تحت حمایت قرار دادن بیش از سه میلیون نفر مددجوی دائم و 2 میلیون نفر نیازمندان موردی، بزرگ‌ترین نهاد حمایتی کشور است. تنوع و تعدد سرفصل‌های خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت بالغ بر 35 سرفصل می‌باشد که حکایت از جامع‌نگری مدیران این نهاد دارد.

در آستانه 14 اسفند و سالروز تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد، ما نمایندگان مجلس با علم و آگاهی از شرایط کنونی کشور و مشکلات عدیده اقشار نیازمند و محروم جامعه، از خدمات‌رسانی و عملکرد این نهاد در اقصی نقاط کشور رضایت کامل داشته و بر حمایت از طرح‌ها و برنامه‌ها و افزایش اعتبار آن توسط دولت تأکید می‌نماییم.

در خاتمه گرامی می‌داریم یاد و خاطره درگذشتگان این نهاد از جمله مرحوم آقایان عسگراولادی، نیری، والی و همه امدادگرانی که عمر خود را نثار خدمت به فقرا کردند.

همچنین از زحمات خالصانه برادر بسیجی جناب آقای فتاح که با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی خود، تحولات چشمگیری را در این نهاد ایجاد نمودند و بارها به دوردست‌ترین و محروم‌ترین نقاط کشور سفر کردند، تشکر و قدردانی می‌نماییم».

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار