جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

اگر همدلی مردم و توان نظامی ما نبود، دشمن بدون تردید با ما مقابله می‌کرد

سردار «فتح‌الله نوری» گفت: دشمنان هنوز هم چشم طمع به میهن اسلامی دارند و همدلی مردم و توان نظامی ارتش و سپاه پاسداران است که به آن‌ها اجازه مقابله و حمله را نمی‌دهد، که اگر این موضوع نبود آن‌ها بدون لحظه‌ای تردید با کشور ما مقابله می‌کردند.
کد خبر: ۲۸۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 05March 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سردار «فتح‌الله نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آیین تودیع و معارفه فرمانده پادگان آموزشی «شهید صدوقی» یزد، اظهار داشت: مرور تاریخ گذشته بشریت و درگیر‌های حکومت‌ها در شرق و غرب عالم، نشان از ۲ دلیل عمده آتش‌افروزی‌ها است.

وی «بهانه» و «اراده» را از دلایل اصلی جنگ‌ها در دنیا دانست و ادامه داد: همین دلایل بود که دفاع مقدس ما را هم رقم زد و البته اگر حمایت کشور‌های عربی و غربی نبود، عراق هرگز جسارت حمله به ایران اسلامی را نداشت.

نوری خاطرنشان کرد: هزینه‌های پشتیبانی صدام حسین برای حمله به ایران را کشور‌های عربی و اروپایی پرداخت کردند و آن‌ها در صدد کوچک کردن ایران بودنند، چرا که اگر کشورمان کوچک‌تر می‌شد مقابله با آن راحت‌تر بود.

وی تأکید کرد: دشمنان هنوز هم چشم طمع به میهن اسلامی دارند و همدلی مردم و توان نظامی ارتش و سپاه پاسداران است که به آن‌ها اجازه مقابله و حمله را نمی‌دهد، که اگر این موضوع نبود آن‌ها بدون لحظه‌ای تردید با کشور ما مقابله می‌کردند.

نوری با اشاره به لزوم دقت در آموزش سربازان در پادگان‌های نظامی ادامه داد: فرماندهان باید در نظر داشته باشند که دقت در آموزش سربازان در دوران خدمت بسیار مهم است و باید تمام توان خود را به این موضوع اختصاص دهند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به گزارش‌های سردار «رضا هدایتی» فرمانده سابق پادگان آموزشی شهید صدوقی یزد گفت: این گزارش‌ها نشان از خدمات ارزنده این فرمانده دلسوز در تمام رده‌های شغلی وی می‌دهد و من امروز وظیفه دارم مراتب تقدیر و تشکر فرمانده کل سپاه را به سردار هدایتی اعلام کنم و به جای وی، سرهنگ «حدادی» را به مسئولیت فرماندهی پادگان آموزشی شهید صدوقی یزد برگزینم.

خاطرنشان می‌شود در پایان مراسم، سردار جمیری فرماده سپاه الغدیر یزد از زحمات سردار هدایتی تقدیر و حکم سرهنگ حدادی را به وی اعطا کرد.

«اراده» و «بهانه» دلایل عمده جنگ آوری ها در تاریخ بشریت است

«اراده» و «بهانه» دلایل عمده جنگ آوری ها در تاریخ بشریت است

«اراده» و «بهانه» دلایل عمده جنگ آوری ها در تاریخ بشریت است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها