با شروع ایام پایانی سال و خانه تکانی؛

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری در قالب ارائه خدمات نظافت منزل و قالیشویی

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا، ضمن هشدار در خصوص کلاهبرداری در قالب ارائه خدمات نظافت منزل و قالیشویی گفت: شهروندان عزیز برای اطمینان از صحت آگهی‌های مندرج در مطبوعات، معابر عمومی، فضای مجازی و ... به سایت اتحادیه قالیشویان و مراکز مجاز دارای پروانه خدمات منزل، مراجعه کنند.
کد خبر: ۲۸۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ - 04March 2018

هشدار پلیس درباره کلاهبرداری در قالب ارائه خدمات نظافت منزل و قالیشوییبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،‌ سرهنگ «محمدرضا اکبری» معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن نوروز، عموم مردم برای استقبال از بهار طبیعت، در حال نظافت منزل و خانه تکانی هستند و در این میان، برخی افراد کلاهبردار نیز با سوء استفاده از این شرایط، اقدام به چاپ آگهی برای ارائه خدمات در منازل و قالیشویی می‌کنند.

وی افزود: این افراد سودجو ضمن تبلیغات گسترده در سطح شهر و یا با ارسال پیامک و یا تبلیغ در فضای مجازی، با حضور در منازل شهروندان و استفاده از ترفندهای مختلف کلاهبرداری و یا سرقت می‌کنند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی ناجا، ضمن توصیه به شهروندان تصریح کرد: به آگهی‌های مندرج در مطبوعات، بروشورهای تبلیغاتی در معابر عمومی، فضای مجازی و ... در خصوص ارائه خدمات نظافت منزل و یا قالیشویی اعتماد نکنید و برای اطمینان از صحت تبلیغات؛ ابتدا باید به سایت اتحادیه قالیشویان مراجعه و سپس در خصوص شناسایی مراکز مجاز دارای پروانه کسب، اطمینان حاصل کنید.

سرهنگ اکبری در توصیه به شهروندان با بیان اینکه هنگام به کارگیری افراد تحت عنوان نظافتچی و ... منزل را تحت هیچ شرایطی ترک نکنید، گفت: در این شرایط مراقب اشیاء و اموال قیمتی خود باشید، چرا که احتمال سرقت ،کلاهبرداری و یا... وجود دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها