ماتوانستیم ۲۱/

با حفظ ارزش‌ها می‌توان راه شهدا را ادامه داد

خواهر شهید سبحانی گفت: توصیه می کنم که به اختلافات اهمیتی ندهیم و ارزش‌ها را حفظ کنیم، چراکه با حفظ ارزش‌ها پایه‌های دین را حفظ کرده و راه شهدا را استوار تر ادامه خواهیم داد.
کد خبر: ۲۸۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ - 04March 2018

به گزارش گروه حاسه و جهاد دفاع پرس، فرشته سبحانی خواهر شهید محمدرضا سبحانی گفت: بیست و هشتم رمضان سال 1361 بود که رژیم بعث عراق به سوسنگرد حمله کرد، روستای سبحانیه اولین روستایی بود که مورد تهاجم عراقی ها قرار گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: در آن زمان مادرم پرستار بود و در بیمارستان کار می کرد، هجده نفر از اقوام که در منزل ما بودند در بمباران هوایی رژیم بعث جان باختند.  
 
خواهر شهید سبحانی در ادامه به نحوه ی شهادت برادرش اشاره کرد و گفت: رزمندگان برای جلوگیری از پیشروی ارتش عراق در حال تدارک اقداماتی بودند تا مهاجمان عراقی نتوانند شهر را تصرف کنند.

وی همچنین ادامه داد: ظهر همان روز بود که برادرم برای گفتن اذان ظهر به پشت‌ بام مسجد رفته بود، که بعثی‌ها او را اسیر کرده و زنده زنده وی را سوزاندند.
 
خانم سبحانی در پایان گفت: توصیه می کنم که به اختلافات اهمیتی ندهیم و ارزش‌ها را حفظ کنیم، چراکه با حفظ ارزش‌ها پایه‌های دین را حفظ کرده و راه شهدا را استوار تر ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/120

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار