ما توانستیم 23/

مدافعان حرم ثابت کردند که مرد عمل هستند

یکی از زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور با اشاره به اینکه در زمان فعلی مدافعان حرم ثابت کرده‌اند که مردِ عمل هستند، گفت: مدافعان حرم ثابت کردند که اگر در عصر امام حسین(ع) بودند از دین و امام زمان (عج) خود دفاع می‌کردند.
کد خبر: ۲۸۱۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ - 04March 2018

مدافعان حرم ثابت کردند که مرد عمل هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، زهرا سعیدی یکی از زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور که از استان کرمان برای بازدید از این مناطق راهی این سرزمین شده است، گفت: مادرم همیشه درباره‌ی خاطرات زمان جنگ و هشت سال دفاع مقدس صحبت می‌کرد، بیان همین خاطرات موجب علاقه من برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور شد.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا امامزادگان عشق هستند، ادامه داد: با شناخت شهدا احساس افتخار و قدرت به انسان دست می‌دهد و این نشان دهنده‌ی این است که آن‌ها با غیرتِ تمام برای اهدافِ ارزشمندی جهاد کردند.
 
این زائر مناطق عملیاتی جنوب کشور با تاکید بر اینکه دفاع از ارزش‌ها کار دشواری است، تصریح کرد: برای دفاع از اهدافِ ارزشمند راهی جز قرار گرفتن در مسیر حق وجود ندارد و پایان این مسیر شهادت است.
 
سعیدی با اشاره به اینکه در زمان فعلی مدافعان حرم ثابت کرده‌اند که مردِ عمل هستند، خاطرنشان کرد: اگر از ما سوال کنند، اگر در کربلا بودید امام حسین(ع) را یاری می‌کردید، قطعا پاسخ همه ما مثبت است، اما در مرحله‌ی عمل خیلی‌ از ما دچار تردید می‌شویم.

وی افزود: مدافعان حرم ثابت کردند که اگر در عصر امام حسین(ع) بودند از دین و امام زمان (عج) خود دفاع می‌کردند چون با عشق تصمیم می‌گیرند و اراده و نیتشان خالص است.
 
یکی از زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور در پایان با بیان اینکه برای نجات از روزمرگی‌ها باید به وصیت‌نامه شهدا عمل کنیم، یادۀور شد: اگر حماسه آفرینی های شهدا در دفاع از اسلام و انقلاب نبود، دین اسلام تضعیف می شد.

انتهای پیام/120

 

نظر شما
پربیننده ها