قم >> قم
سرهنگ حسینی:

بیشترین توطئه دشمنان از راه خانواده‌هاست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم راه‌های نفوذ دشمنان در جامعه را مدنظر قرار داد و گفت: بیشترین توطئه دشمنان از راه خانواده‌ها بوده و همه این‌ها ناشی از تمسک مادران و همسران شهدا به سیره حضرت فاطمه زهرا (س) است.
کد خبر: ۲۸۱۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ - 04March 2018

بیشترین توطئه دشمنان از راه خانواده‌هاستبه گزارش دفاع پرس از قم،‌ سرهنگ احمد حسینی ظهر امروز در پنجمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت بهانه‌ای برای تکریم مادران و همسران شهدا است، اظهار داشت: تکریم از مادران، فرزندان و همسران شهدا ثابت می‌کند که ما مدیون رشادت‌های شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم بر آسیب‌های اجتماعی فارغ بیاییم راهی جز این نداریم که به تربیت مادران شهدا بپردازیم، افزود: بیشترین توطئه دشمنان از راه خانواده‌ها بوده و همه این‌ها ناشی از تمسک مادران و همسران شهدا به سیره حضرت فاطمه زهرا (س) است.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تأکید کرد: شهدا دارای جایگاه ویژه و ارزشمندی هستند از این‌رو باید به خانواده‌های آنان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ایثار و از خود گذشتگی شهدا را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: اگر امروز می‌خواهیم تجلی ایثار و ازخودگذشتگی شهدا را ببینیم باید آن را در خانواده شهدا مشاهده کنیم.

حسینی ادامه داد: اگر می‌خواهیم به مشکلاتی که دشمنان برای نفوذ به جامعه استفاده می‌کنند فارغ شویم باید با آنان مقابله کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار