قطار نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس خوزستان در ایستگاه خبرگان رهبری

پروژه نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس خوزستان به ایستگاه خبرگان رهبری، طلاب و روحانیون استان رسید.
کد خبر: ۲۸۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ - 05March 2018

قطار نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس خوزستان به ایستگاه خبرگان رهبری رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خوزستان، در ادامه روند انجام پروژه نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان خوزستان، نوبت به احصا تاریخ شفاهی اعضا خبرگان رهبری، طلاب و روحانیون خوزستان رسید.

در همین راستا سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن دیدار با سید «علی شفیعی» نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نهضت تاریخ شفاهی خوزستان یکی از مهمترین پروژه‌های تاریخ انقلاب در حوزه دفاع مقدس است.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، پروژه نهضت تاریخ شفاهی خوزستان را رسالتی زینبی دانست که باید با سرعت و دقت بیشتری به انجام رسیده و در اختیار اقشار مختلف جامعه، رسانه‌ها و نسل جوان کشور و حتی مجامع بین‌المللی برسد تا حقانیت و مظلومیت ملت ایران برای همه روشن شود.

در ادامه آیت‌الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری انجام پروژه نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس استان خوزستان را گام بزرگی برای جلوگیری از تحریف مبارزات مردم ایران دانست و آمادگی خود را نیز اعلام داشت که هر آنچه در این سالها اندوخته و در یاد دارد را در اختیار واحد روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان بگذارد تا برای تاریخ به یادگار بماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار