سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رشادت‌های «مدافعان حرم» مستندسازی می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ساخت مستندهایی با عنوان رشادت‌های رزمندگان جبهه‌های مقاومت خبرداد و گفت: قرار است این آثار در موزه‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود.
کد خبر: ۲۸۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ - 05March 2018

مستندهایی از رشادت‌های مدافعان حرم در دستور کار بنیاد است

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به برنامه این بنیاد در پرداختن به جبهه‌های مقاومت و مدافعان حرم، اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طبق مصوبه هیات امنای بنیاد موظف است آثار دفاع، ایثار و شهادت رزمندگان را مستندسازی کند که در این زمینه اقدامات خوبی درخصوص رزمندگان حاضر در مناطق مقاومت بویژه سوریه و عراق انجام شده و قرار است پس از مستندسازی، این آثار در موزه‌های دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود.

وی درباره وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جهت تکریم خانواده شهدای مدافع حرم نیز گفت: ما نیز همانند دستگاه‌های دیگر در این زمینه مسئول هستیم و با افتخار در این مسیر تلاش خواهیم کرد. حتماً توجه خاصی به خانواده شهدای مدافع حرم خواهیم داشت که در این خصوص نیز مصوبه‌ای از سوی شورای سیاستگذاری و هماهنگی نیروهای مسلح به ما ابلاغ شده است.

سردار کارگر همچنین درباره همکاری دولت با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: الحمدالله دولت همکاری خوبی با ما دارد و امیدواریم این همکاری‌ها در سال آتی بیشتر شود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها