هلاکت نظامیان سعودی و سودانی در یمن

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله گسترده نظامیان سعودی و سودانی وابسته به ائتلاف متجاوز را خنثی کرده و تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.
کد خبر: ۲۸۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ - 05March 2018

هلاکت نظامیان سعودی و سودانی در یمنبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از «اسپوتنیک»، یک منبع نظامی در ارتش یمن که هم‌پیمان نیرو‌های انصار الله است، اعلام کرد: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن حمله گسترده عناصر سعودی و سودانی ائتلاف متجاوز عربستان به سمت گذرگاه «حرض» ناکام گذاشتند.

این منبع افزود: در جریان این درگیری‌ها تعدادی از عناصر متجاوز کشته و زخمی شدند. قرار بود عملیات عناصر متجاوز با حمایت هوایی جنگنده‌های ائتلاف صورت بگیرد به طوری‌که دست کم ۵۰ حمله هوایی بدون تحقق هیچ دستاورد و پیشروی صورت گرفت.

وی هم‌چنین تاکید کرد: توپخانه‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع تجمع نظامیان سعودی را در نزدیکی گذرگاه «علب» و «التباب» در کنار گذرگاه «عسیر» هدف قرار دادند. مواضع نظامیان سعودی در «تبه الفراص» نیز با خمپاره هدف قرار گرفت.

خبرگزاری سبأ نیز گزارش داد که جنگنده‌های سعودی منطقه «منبه» در صعده را به صورت گسترده بمباران کردند؛ این در حالی است که مناطق دیگر یمن نیز هدف حملات سعودی‌ها قرار گرفت.

تجاوز نظامی رژیم سعودی به یمن طی حدود سه سال گذشته بیش از 13 هزار شهید حدود 20 هزار زخمی برجای گذاشته است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار