فرمانده سپاه ناحیه ورامین:

پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ اصغری گفت: پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم این انقلاب اسلامی بوده و نباید فداکاری‌ها و ایثار این عزیزان در جامعه به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۲۸۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ - 05March 2018

پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از تهرن، سرهنگ داوود اصغری در دیدار با «حسن درویشی» جانباز هشت سال دفاع مقدس و فرمانده سابق سپاه ناحیه پیشوا، طی سخنانی با تأکید بر اهمیت استفاده از تجربیات ارزشمند بازنشستگان سپاه و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در عرصه های مختلف به ویژه آگاه‌سازی جوانان بسیجی پایگاه‌های مقاومت، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، گنجینه‌ای از ارزش‌ها،‌ حماسه‌ها، رشادت‌ها و تجربیات گران‌بها می‌باشد که پیشکسوتان سبزپوش و رزمندگان دفاع مقدس از آن بهره‌مند هستند.

وی عنوان کرد: شایسته است پیشکسوتان، فرهنگ ایثار و شهادت را که خود آن را لمس کرده اند به نسل جوان انتقال دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین بیان کرد: پیشکسوتان، رزمندگان و ایثارگران پشتوانه‌های مستحکم این انقلاب اسلامی بوده و نباید این فداکاری ها و ایثار این عزیزان در جامعه به فراموشی سپرده شود.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین افزود: یقیناً تجربه و بصیرت پیشکسوتان و رزمندگان جامعه نه تنها برای پاسداران، بلکه برای همه اقشار جامعه به خصوص جوانان مثمر ثمر خواهد بود.

اصغری همچنین رمز پیروزی را اخلاص در عمل و صبر و استقامت برای رسیدن به تعالی برشمرد و ضمن قدردانی از تمام تلاش‌های ارزشمند و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس و خانواده های آنان اظهار کرد: پیشکسوتان و رزمندگان از افتخارات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و صاحبان اصلی انقلاب هستند.

وی بر لزوم استفاده از تجربیات رزمندگان در مقابله با فتنه ها تاکید کرد و گفت: پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس ایران اسلامی را  در این برهه از زمان که مملو از دسیسه ها و فتنه های دشمنان است، در عرصه های متعدد همراهی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار