مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از ولایت اصلی‌ترین پیام شهداست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از مقام ولایت اصلی‌ترین پیام شهداست و تحقق این امر مهم وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۲۸۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵ - 05March 2018

حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از ولایت اصلی ترین پیام شهداستبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در همایش اسوه های صبر و مقاومت اظهار داشت: اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی مرهون و مدیون خون شهداست و شهدا با لبیک‌گویی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در دوران طلایی دفاع مقدس، حماسه های عظیمی آفریدند.

سردار جعفری با تاکید بر اینکه همگی باید ادامه دهنده راه شهدای عظیم باشیم، خاطرنشان کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تبعیت از مقام منیع ولایت اصلی ‌ترین پیام شهداست و تحقق این امر مهم وظیفه همگانی است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی افزود: مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و تکریم از این عزیزان حداقل وظیفه‌ای است که باید آن را بنحو احسن انجام دهیم.

وی با تجلیل از مقام مادران و همسران شهدا، عنوان کرد: الگوی مادران و همسران شهدا در حمایت از مقام ولایت، حضرت فاطمه زهرا (س) و در استقامت و صبر، حضرت زینب کبری (س) است.

سردار جعفری در پایان از تلاش ها و زحمات همسران ایثارگر و جانبازان دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار