نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

«شجره خبیثه» ظلم، اختلاف و بی‌بندوباری را ترویج می‌کند

آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» گفت: در مقابل «شجره طیبه»، «شجره خبیثه» قرار دارد که اصل و ریشه ندارد و ظلم، اختلاف و بی‌بندوباری را ترویج می‌کند.
کد خبر: ۲۸۲۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ - 06March 2018

«شجره خبیثه» ظلم، اختلاف و بی‌بندوباری را ترویج می‌کندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، هم‌زمان با «روز درختکاری»، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین، «عبدالمحمد زاهدی» استاندار قزوین، «غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از مسئولین استانی، یک اصله نهال مثمر در منزل شهید مفقودالاثر «ابوالفضل جواهری»، «غرس» کردند.

در این مراسم که صبح امروز (سه‌شنبه) به یاد ۲۰۰ شهید مفقودالاثر استان قزوین برگزار شد، آیت‌الله عابدینی در سخنانی اظهار داشت: شهدا همیشه زنده هستند و از درگاه الهی روزی می‌خورند و ما باید پاسدار و نگه‌دار راه شهیدان باشیم.

وی افزود: دین در زمین فطرت انسان کاشته می‌شود و رشد می‌کند و در نهایت انسان را به بالندگی، کرامت و عظمت می‌رساند.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: در مقابل «شجره طیبه»، «شجره خبیثه» قرار دارد که اصل و ریشه ندارد و ظلم، اختلاف و بی‌بندوباری را ترویج می‌کند، اما ماندگاری ندارد و طبق وعده‌های الهی، آینده جهان، آینده دین، وحدت، عدالت و همدلی خواهد بود که به دست منجی عالم بشریت (عج) محقق خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها