اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به بسیجیان با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال

مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان از اعطای تسهیلات مشاغل خانگی با اعتباری بالغ بر 51میلیارد ریال، به 570 نفر از بسیجیان استان اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶ - 16September 2014

اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به بسیجیان با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،سرگرد محسن اصلانی، مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان ضمن بیان این مطلب گفت: با هدف شکوفایی اقتصاد کشور و در راستای اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی، این سازمان تسهیلات مشاغل خانگی با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال را در اختیار متقاضیان قرار داده است.

وی با اشاره به اعطای تسهیلات به 570 نفر از بسیجیان از ابتدای سال تاکنون با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال اظهار کرد: بسیجیان جویای کار میتوانند با مدارک مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای در راستای مشاغل خانگی از این تسهیلات بهرمند شوند تا به این وسیله نرخ بیکاری در استان اصفهان کاهش یابد.

مدیر آموزش و اشتغال سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان در پایان از پرداخت تسهیلات با هماهنگی و همکاری بانک مهر اقتصاد خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون تمام تسهیلات مشاغل خانگی توسط بانک مهر اقتصاد استان پرداخت شده است و پرداخت این گونه وام ها در آینده ادامه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها